Zaloguj się, aby obserwować  
Cheesburger

Malowanie Pronar 82a

Polecane posty

Cheesburger    1

Czesc.

Posiadam niebieskiego Pronarka. Niestwtu maska bardzo wyblakla i myslalem zeby ja pomalowac. Ktos na forum to robil? Jaki to numer lakieru? Wystarczy standardowe zmatowienie i natryskowe czy trzeba jakies dodatlowe zabiegi? Na wszystko bezbarwny?

Dzieki za opinie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Mam problem. Błotnikiem urwałem tą plastikową rączkę od włączania sprężarki. Pękła ta część która przylega do wieloklina na wałku. Tak więc żeby ją włączyć to muszę porządnie ten plastik ścisnąć. Ale to już się parę razy obróciło i nie wiem jak daleko obrócić żeby była włączona (parę razy sama się wyłączyła). Jeśli bym tą rączkę urwał do końca i coś przyspawał to było by dobrze? Czy ta rączka ma jakiś związek z blokowaniem włącznika w pozycji włączonej/wyłączonej? Proszę o szybką odpowiedź, gdyż jest mi potrzebna sprawna sprężarka do hamowania przyczep. Z góry dziękuje. byłbym wdzięczny za zdjęcia, jeśli też ktoś miał ten problem.
    • Przez Cheesburger
      Czesc.
      Jaki gwint ma podnośnik siłownika zdaje się że to bedzie C100?
      Chce go wymienić na C110, jest jeden problem mam jakis chyba starego typu ten siłownik, ma podlaczenie bezposrednio w korpus węzawi kątowymi. W internecie jak patrze to przyłacza idą na prosto wyprowadzone z obudowy. Muszę dobrać jakieś złączki kątowe bo nie chce mi sie całych węzy - mam przeniesione pod przedni rozdzielach i strasznia dużo z tym roboty.
      Poradzi ktoś jaki to gwint i jak najlepiej to roziwązac?
    • Przez TomaszStach
      Witam. Panowie, mam wielki problem. Wczoraj było z ciągnikiem wszystko ok. Dzisiaj chciałem, zapalić, rozrusznik na chwilę złapał, a potem się wyłączył. Cyka cewka tak, jakby była klema luźno. Sprawdziłem akumulatory. Mają napięcie 12,8V. Klemy są czyste, ciasno dokręcone. Przełącznik 12/24V nie ma wypalonych styków. Jego cewka w chwili przekręcenia kluczyka ładnie zwiera styki. ZAUWAŻYŁEM , że na rozruszniku na śrubie z akumulatora teraz jest 12,8V. Jak wsadzę tam śrubokręt, to rozrusznik się zbiera, ale nie ma siły obrócić bo jest na 24V. I to normalne. Ale w chwili przekręcenia kluczyka przełącznik 12/24 się zwiera, to powinno być na zasilaniu rozrusznika 24V. A jest 3,5V. Od czego zacząć?
    • Przez Cheesburger
      Czesc,
      Jaki gwint ma odpowietrznik do przedniego mostu do Pronar 8óry dzię2a 2005r? 
      Krzyzakowy, podróbka Carraro. Ewentualnie jakis link do aukcji allegro?
      Nie mogę nigdzie znalezc dokumentacji zadnej na ten temat.
      Wyglada z grubsza tak:
       
      https://allegro.pl/oferta/odpowietrznik-hydrauliczny-uniwersalny-gwint-1-2-7763020242

       
      Z góry dziękuje.
    • Przez witch
      witam problem jest taki iz przybyw oleju do silnika, silnik po kapitalce wtryski pompa wtryskowa była robiona , zmieniona pompa od wspomagania i dalej, płynu nie ubywa 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj