Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4

z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.

Co to może być?

Edytowane przez Mati2006
Opublikowano
4 godziny temu, Mati2006 napisał:

Witam,przerabiałem skrzynie biegów z 3 na 4

z 3 lata temu,nie ma wzmacniacza (wyjęty) i  skrzyna strasznie wyję na 3 i 4 biegu. Zrobione już ponad 200 mtg.

Co to może być?

Co to za składak, ten Twój C385? Przecież fabrycznie wszystkie C385 miały skrzynie 4 biegowe. Była wersja fabryczna bez wzmacniacza, czyli 8x4 i wersja z wzmacniaczem 16x8. Skrzynię 3 biegowe (12x6) pojawiły się wraz z uruchomieniem produkcji Ursusa 1604.

Opublikowano
Dnia 1.02.2021 o 12:03, bergman31 napisał:

Co to za składak, ten Twój C385? Przecież fabrycznie wszystkie C385 miały skrzynie 4 biegowe. Była wersja fabryczna bez wzmacniacza, czyli 8x4 i wersja z wzmacniaczem 16x8. Skrzynię 3 biegowe (12x6) pojawiły się wraz z uruchomieniem produkcji Ursusa 1604.

Orginał c385 1977-78 rok,była 3 biegowa ze wzmacniaczem (ale został wyjęty) z dźwigną lewą, na środku,między nogami.

Opublikowano (edytowane)

Jesteś pewien, że oryginalnie była tam skrzynią 3 biegowa? Masz ten traktor od nowości?

Mocowanie dźwigni zmiany zakresu/biegu wstecznego zawsze było po środku między nogami a starsze od nowszych różniły się tylko kształtem dźwigni.

Edytowane przez bergman31

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v