Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką  w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza

 

 

pompa-paliwa-zasilajaca-zetor.jpg

Opublikowano

bosh to wlasnie chinczyk-najgorszy szajs- lezy taki gdzies w garazu,nawet nie wiem czy da sie naprawic, lepiej kup zakrecana, tez chinskie ale tanszy i lepszy..

kupujcie paliwo w atrakcyjnej cenie a potem placzcie, jesli on jest tanszy wiecej niz 30 gr od tego na orlenie czy innej firmowej to murowane problemy z ukladem paliwowym 

Opublikowano

U mnie jednak cieknie tylko z pod podkładek, ale próbowałem rozmrozić odstojnik suszarką, odeszło trochę, ruszyłem pompką i po 15 min znów zamarzło .. Trzeba chyba ognisko palić pod miską, bo kręci ale jakoś niemrawo :)

Opublikowano

najlepszy jest palnik gazowy-ogien po silniku i okablowaniu i na pewno{sie} zapali...

nie wiem czy pisac o tym ze w bloku jest miejsce na grzalke ?? 

rano znajomy zawodowy kierowca ogladal telefon na zakrecie i wjechal orac pole- auto jest sporawe wiec z taka jakas niesmialoscia przy -10 pod wiata sprobowalem zapalic 77 , 10 minut grzalka, podpompowalem i zapalil od 2 strzala, i poszedl jak burza-co prawda opony hustal sie na wybojach,stal ze 2 tygodnie .

do ropy z niepewnego zrodla daje sie albo benzyny albo specjalnych srodkow. 

Opublikowano

Akurat mam grzałkę ale nie mam kabla, kiedyś założę temat ze zdjęciem, bo nie wiem jaki kupić, defa albo halix, ciągnik nie jest mi aż tak niezbędny zimą, poza tym mam go dość krótko a w ostatnich latach zim nie było jako takich :) 

Paliwo mam pewne, może rzeczywiście coś dolać. A przy -10 to pewnie by zapalił bez niczego, gorzej że w nocy 2 dni po -25, wczoraj jak sprawdzałem było -18, dziś koło południa -14. Sprawdziłbym czy 30 odpali na świecach żarowych, ale tam letnia ropa i w zbiorniku w ogóle tafla lodu 😛

 

Opublikowano

mam taki zwyczaj że jak zapowiadają pierwsze mrozy to jadę na sprawdzony orlen, kupuję zimowe on, dodaję czarnej strzały (blackarrow, taki preparat) i wlewam do każdego ciągnika (wcześniej staram się wyjeździć letnie paliwo), później jeszcze staram się chociaż chwilę każdym pojeździć, żeby paliwo w układzie się wymieszało i problemów z paliwem niet.

a czarna strzała działa, kiedyś miałem w dwóch bańkach 30l paliwo letnie, do jednej dodałem czarnej strzały (przymrozki przyszły w październiku i na stacjach nie było jeszcze paliwa zimowego), bańki stały w zimnym garażu, przy -12 na zewnątrz (w środku z -8) w bańce z dodatkiem była czysta ropa, w tej bez dodatku wytrąciła się parafina

 

Opublikowano

Chyba jednak lipna ropa :) Dziś sprawdzałem trzydziestkę i mimo że stała kilka miesięcy to by odpaliła, mimo że w zbiorniku jest lód to w przewodach nic nie zamarzło. A w zetorze dalej odstojnik zamarznięty, ale cieplej to choć kręci normalnie. Dziwne trochę bo paliwo brane z tej samej stacji  

Opublikowano

skads ta atrakcyjna cena musi sie brac- zimowe paliwo po 4,78 na orlenie, na innych cena podobna ..po ile placiles, z letniego on woda musi sie wytracic, nie ma innje opcji

Opublikowano

Akurat z orlenu, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, masa ludzi tankuje samochody i raczej nic się nie dzieje, tyle lat stacja działa. Co mi po tym paliwie 30 gr tańszym jak nie dostanę na niego faktury ... Do 30 kupowałem we wrześniu na tej samej stacji a do zetora 2 tygodnie temu i biały odstojnik.... Samo nie palenie nie jest jakieś dziwne, siostry samochód nawet z preparatem nie odpala, zresztą jak wiele innych, ale ten lód już trochę jest.    

Opublikowano

ja 15 km do domu mam orlena, tankuję tam samochód od 2009, od kiedy mam TDI pod maską, zawsze na zimę kupuję ON do ciągników i w największe mrozy problemów nie było, do tego kiedyś pod marką bliska była to najtańsza stacja w okolicy, po przemalowaniu na orlen jest jedną z droższych ale paliwo pewne, faktury wystawia PKN Orlen a nie jakieś PPHU

Opublikowano
Dnia 18.01.2021 o 11:44, dragonmt852 napisał:

Witam, dzisiaj podczas pompowania ręczną pompką  w moim Zetorze 7211 zauważyłem że spod tego plastiku( patrz zdjęcie) cieknie paliwo, dodam że jest to pompka z Boscha a nie jakiś chińczyk i teraz nie wiem czy ten plastik jest na gwincie i wystarczy dokręcić czy... no właśnie, miał z was ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać bo przez to ciągle się zapowietrza

 

 

 

pompa-paliwa-zasilajaca-zetor.jpg

 

To mogło być tak: rozwaliło tą uszczelkę lub była chrzczona ropa i na mrozie rozwaliło. trochę wody i dziękuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v