Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, SylwekDrąg napisał:

Jeżeli ma podbity przegląd to nie ma żadnego problemu

Wystarczy, że  przy stłuczce druga strona czy policjant zwróci uwagę i zacznie drążyć temat...  Pieczątka w dowodzie wtedy nie pomoże, a jeszcze diagnosta może mieć problem.

Opublikowano (edytowane)
37 minut temu, SylwekDrąg napisał:

jedną c 360 4x4 ma mój wujek ja mam zwykłą i się zastanawiam czy do niej napędu nie założyć 

Sprzedam ci już z napędem.

 

1 godzinę temu, Buszmen11 napisał:

Puknij tą 60 4x4 w auto za 100k co by duże uszkodzenia były to zobaczysz co ubezpieczyciel powie przy oględzinach. Pieczątka nie pomoże, a diagnostę za d*pę będą szarpać

A ca ma napęd do kolizji .

 

 

 

 

Edytowane przez jacek3773
Opublikowano

belarus  80 km nie mtz taki po 2000 roku kolego do lasu idealny szwagier w lesie robi takim wiem co mówie  sam mam zetora proximę 70 ale to nie w las szyba w drzwiach 300 zł jest tylko w uszczelce a tam masz ramę mocny i solidny i pole obrobisz 

Opublikowano
2 godziny temu, jacek3773 napisał:

 

 

A ca ma napęd do kolizji .

 

 

 

 

Napęd 4x4 w c360 to głęboka modyfikacja osi, zawieszenia, układu kierowniczego. Elementy nie mają z reguły homologacji i pojazd nie powinien poruszać sie po drodze publicznej. Brak homologacji to przy kolizji, gdzie jesteśmy poszkodowani problemy z otrzymaniem odszkodowania, bo ubezpieczyciel będzie udowadniał, że przyczyniliśmy się tym do powstania czy rozmiaru szkody. Zapewne skończy się sprawą w sądzie.

Przy naszej winie, nasz ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie  poszkodowanemu i ze względu na nielegalną modyfikację która mogła wpłynąć na szkodę ( i nie powinno nas być na drodze) ściągnie z nas regresem ( analogicznie jak z kierowcy pod wpływem alkoholu) wypłaconą kwotę. ( Można się sądzić, ale mamy małe szanse na wygraną...) Przy dużych uszczerbkach na zdrowiu, czy drogich pojazdach możemy do końca życia pracować na komornika...

Przy poważniejszych zdarzeniach powstaje dość duża dokumentacja fotograficzna i opisowa. Sprawdzane jest dużo rzeczy. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo dostrzeżenia nietypowego napędu.

 

  • Like 1
Opublikowano
15 godzin temu, Alchemik napisał:

Napęd 4x4 w c360 to głęboka modyfikacja osi, zawieszenia, układu kierowniczego. Elementy nie mają z reguły homologacji i pojazd nie powinien poruszać sie po drodze publicznej. Brak homologacji to przy kolizji, gdzie jesteśmy poszkodowani problemy z otrzymaniem odszkodowania, bo ubezpieczyciel będzie udowadniał, że przyczyniliśmy się tym do powstania czy rozmiaru szkody. Zapewne skończy się sprawą w sądzie.

Przy naszej winie, nasz ubezpieczyciel wypłaci odszkodowanie  poszkodowanemu i ze względu na nielegalną modyfikację która mogła wpłynąć na szkodę ( i nie powinno nas być na drodze) ściągnie z nas regresem ( analogicznie jak z kierowcy pod wpływem alkoholu) wypłaconą kwotę. ( Można się sądzić, ale mamy małe szanse na wygraną...) Przy dużych uszczerbkach na zdrowiu, czy drogich pojazdach możemy do końca życia pracować na komornika...

Przy poważniejszych zdarzeniach powstaje dość duża dokumentacja fotograficzna i opisowa. Sprawdzane jest dużo rzeczy. Jest bardzo duże prawdopodobieństwo dostrzeżenia nietypowego napędu.

 

A co jeżeli napęd ma atest?

Opublikowano

Co by nie było to traktor będzie przerobiony i niezgodny ze specyfikacją techniczną. Nawet przy ubezpieczeniu będziesz musiał zataić, że nie jest w oryginale a cudaka masz i wątpię byś przegląd miał zrobiony, tym bardziej, że musisz traktor mieć na przeglądzie. To już twoje ryzyko. Takie przeróbki ok. jak będziesz jeździł po drogach gruntowych na dziko. Ale sprzęgło będzie za słabe a i pewnie orbitrol założysz od koła pasowego dając napęd też. Jak ci nie szkoda, bo to C360 na 4 tłoki to sprzedaj go i kup nawet Zetora 7045 bo 7245 czy 7745 drogie lub może ktoś pewny ma Renault w plastikowej masce typu 75-34 lub 75-14 sprytne traktory.

Opublikowano
17 godzin temu, Risto napisał:

Co by nie było to traktor będzie przerobiony i niezgodny ze specyfikacją techniczną. Nawet przy ubezpieczeniu będziesz musiał zataić, że nie jest w oryginale a cudaka masz i wątpię byś przegląd miał zrobiony, tym bardziej, że musisz traktor mieć na przeglądzie. To już twoje ryzyko. Takie przeróbki ok. jak będziesz jeździł po drogach gruntowych na dziko. Ale sprzęgło będzie za słabe a i pewnie orbitrol założysz od koła pasowego dając napęd też. Jak ci nie szkoda, bo to C360 na 4 tłoki to sprzedaj go i kup nawet Zetora 7045 bo 7245 czy 7745 drogie lub może ktoś pewny ma Renault w plastikowej masce typu 75-34 lub 75-14 sprytne traktory.

Akurat dzisiaj byłem na przeglądzie wujkową 60 4x4 i jedyne zastrzeżenia jakie miał diagnosta to brak lewego kierunkowskazu 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez zadenrolnik
      Cześć, chcialbym sie przywitać i jednocześnie zadać pytanie. 
      Po pierwsze w ogole nie znam sie na ciągnikach ale musze kupić. 
      Potrzebuje sprzęt który bedzie miał tura o udzwigu 1600kg żeby czasem rozładować palety z tira oraz potrzebuje go do odśnieżania placu, podłączyć solarke, obowiązkowo 4x4. Musze podłączyć zamiatarke zeby umyć droge po budowie i może pociągnąć zwykłą przyczepę. 100% pracy na utwardzonym terenie. Nie bedzie w ogole wykorzystywany w polu. Chyba w okolicy 90-100KM 
      Powiedzcie co wybrać, czego szukać. Nie chcę wydawać ogromnych pieniedzy bo sprzet bedzie używany sporadycznie. Chcialem zeby mial klimę ale w sumie mozna dołożyć aftermarketową.
      Póki co patrze na MF 390, 3090, Deutz dx85, 6.31, case 5130, cs78, renault ergos 100km, pronar 85, 
      Nawet nie wiem czy dobrze patrze. Chcialbym prosty sprzet zeby jak najmniej sie mogło posypać. raczej wole coś do 5t wagi zeby nie trzeba bylo balastu jak bedzie rozładowywał ciężką palete.
      Budżet zakladalem 40000 ale juz jestem czy 70000. A wolałbym wybadać mniej bo ani to nie bedzie zarabiać ani nic. To tylko na własny użytek w kole komina. 
      Bede wdzieczny za wszystkie rady, sugestię itd 
      Pozdrawiam 
    • Przez juras390
      John Deere 7600
      Czy ktoś jest posiadaczem bo ja jestem i będę potrzebował porady
      Proszę 
    • Przez raffik4
      Witam zwracam się z prosbą o doradzemie mi jaki mam wybrać ciagnik do 60km na co prawda małà działke 2h na ktorej uprawiam warzywa,jest sad ciagnik miałby słuzyc do ogolnych zastosowań ziemia jest ciezka duzo pracy nie bedzie orka,glebogryzarka,kultywator,czasem koszenie trawy,zalezy mi na prostocie ,trwałosci i dobrego dostepu do czesci dodam iz mam na mysli ciagnik uzywany.
    • Przez lukaszgg
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika na gospodarstwo, wolę kupić coś nowego. I tutaj moje pytanie skierowane do was, co aktualnie polecacie? Coś co by mnie interesowało to przedział w granicach 80 - 110 KM  cena 200 netto 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v