Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 godzin temu, ŻAR napisał:

Wita. Panowie tak czytam wasz komentarze dotyczące paliw, dochodzę do wniosku że nie macie zbytnio pojęcia o paliwach. 

1. Dodatków do paliw nie powinno się stosować. Żaden producent nie zaleca stosowania dodatków ponieważ można stracić gwarancję. Jeśli już stosujecie to tylko znanych firm. 

2. My jako hurtownia paliw, kupując paliwo z naftobaz orlenowskich a w okolicy są tylko 2 Emilianów i Małaszewicze nie mamy wpływu na jakość paliwa.  

3. Kupując paliwo dzisiaj najczęściej dzisiaj lub jutro jest sprzedane. 

4. Dostępne są w sprzedaży dwa rodzaje ON B7 oraz B0. B7 to ON z domieszką 7% rzepaku, B0 to czysty ON bez dodatków. 

5. W każdym paliwie moga znajdować się zanieczyszcenia ponieważ jest to produkt naturalny (rafinowany ale naturalny) takie dane są dostępne na świadectwie jakości które otrzymujemy za każdym razem na naftobazie. Gdyby paliwo było idealnie czyste nie trzeba by było stosowac filtrów. 

6 Brązowy osad w zbiorniku to nic innego jak wytrącone bioestry z ON B7.  Nie ma możliwości aby coś takiego nastąpiło w naszych cysternach ponieważ w cysternach nie stoi paliwo. Dziś kupione dziś sprzedane. 

7. Zgodnie z wytycznymi Orlen zbiornik powinno się czyścić minimum 2-3 razy do roku w zależności od ilości przelanego paliwa przez zbiornik. 

8. Baza w Emilianowie jest połączona ropociągiem z rafinerią , Małaszewicze to transporty najczęściej pociagmi i nie zawsze z rafinerii polskich. 

9. Na każdej stacji dostępny jest tylko napęd B7 (oznaczenie na pistolecie). B0 mają tylko nieliczne stacje na zamówienie. 

10. Kupując u nas ON macie wybór B7 tańszy lub B0 droższy. paliwa w cysternie zawsze są oddzielone od siebie komorami. 

 

jeśli macie pytania piszcie - postaram się rzetelnie wytłumaczyć ewentualnie kontakt telefoniczny 600200199 

 

 

tylko winny się tłumaczy 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 8.09.2021 o 09:51, yacenty napisał:

Mam już 2k km przejechane na dodatkach do paliw, póki co porównuję sie do ostatnich 4k km na zwykłym paliwie w aucie z silnikiem 2.0 tdi. Zużycie paliwa po tym dystansie mam takie samo. Wiadomo inne trasy w międzyczasie no ale 2k km to już troszkę jest.
Ciekawostka - podróż do Niemiec - 600km - średnia prędkość 84km/h - zuzycie 7.1l/100. Powrót ta sama trasa - srednia prędkość 109km/h - zużycie 6.7l/100km

Ciekawe czy jadąc z Niemiec jest tak bardzo z górki, czy po prostu zatankowanie niemieckiego Arala tak bardzo zmienia jakość paliwa

aral ma 60 cetanów. jak wlałem to 2.0 tdi pojechał 260 lol

ich 102 benzyna też ma moc 

vpower 100 w Polsce ściągają z Niemiec, reszta paliw u nas są polskie a diesel słaby tak jak pisałem i badałem wcześniej 

IMG_20151109_234423.JPG

Edytowane przez suffeks
Opublikowano
19 godzin temu, jarecki napisał:

B 0  jest ciężko dostępne w emilianowie  więc skąd posrednik dostarcza to B0  prawie na zawołanie  .  tym bardzie szczególnie w firmie orlen , łatwiej jest np skorzystać z kontraktu BP dostepnego w naftobazie emilianów ale też nie jest dostepne chyba na zawołanie to B0 ?        

B0 jest dostepne w każdej ilości i Twój dostawca wprowadza cię w błąd. Jedynie obecnie nie ma takiej ceny jak zimą. 

Opublikowano
12 godzin temu, Strongman napisał:

A ja dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem co ma flotę tir i mówi ze tez oszukują na B0 ze zamawia b0 a przywożą b7 w cenie B0.podobno orlen dolewa  estru z rzepaku na zimno i ma inny kolor niż lotos bo tam dolewają na ciepło estru i co za tym idzie nie da się poznać bez prób wysłanych do laboratorium co to za paliwo.Jarecki coś wie na ten temat.

Jeśli dostawca jest nie rzetelny tak się może dziać. W normalnej firmie nikt nie będzie się bawił w takie rzeczy. Jak ktoś sprzedaje B0 w super niskiej cenie , poniżej cen zakupu to jest pewne że to nie jest B0. Jaka cena taki towar. Za normalna B0 trzeba płacić niestety. 

  • Root Admin
Opublikowano

od jednego chłopa 5 lat biorę paliwo i nie szukam przygód, czasem się trafi ze ma 2 czy 3 grosze drożej niż okoliczny potentat ale paliwo spoko.

W tym roku po przepompowaniu 15 tys litrów wymieniłem filtr w beczce - tak po prostu - filtr zmienił kolor z żółtego na brązowy, ale to ze starości, bo nawet w szklance czysto. Troszkę benzyny ekstrakcyjnej, szmatka i szklanka jak nowa. Druga sprawa, że jak tylko można kupić to bierzemy b0, filtry w ciągnikach czyściutkie

  • Like 1
Opublikowano
suffeks napisał:

Dnia 8.09.2021 o 09:51, yacenty napisał:

Mam już 2k km przejechane na dodatkach do paliw, póki co porównuję sie do ostatnich 4k km na zwykłym paliwie w aucie z silnikiem 2.0 tdi. Zużycie paliwa po tym dystansie mam takie samo. Wiadomo inne trasy w międzyczasie no ale 2k km to już troszkę jest.
Ciekawostka - podróż do Niemiec - 600km - średnia prędkość 84km/h - zuzycie 7.1l/100. Powrót ta sama trasa - srednia prędkość 109km/h - zużycie 6.7l/100km

Ciekawe czy jadąc z Niemiec jest tak bardzo z górki, czy po prostu zatankowanie niemieckiego Arala tak bardzo zmienia jakość paliwa

aral ma 60 cetanów. jak wlałem to 2.0 tdi pojechał 260 lol

ich 102 benzyna też ma moc 

vpower 100 w Polsce ściągają z Niemiec, reszta paliw u nas są polskie a diesel słaby tak jak pisałem i badałem wcześniej 

Nie bałeś się, że z pieńków spadnie? 😂

Opublikowano
14 minut temu, yacenty napisał:

od jednego chłopa 5 lat biorę paliwo i nie szukam przygód, czasem się trafi ze ma 2 czy 3 grosze drożej niż okoliczny potentat ale paliwo spoko.

 

Ale to co? ten chłop ma rafinerię w stodole?   O.o

Opublikowano
3 godziny temu, logan3512 napisał:

Po ile teraz b0 przy 1tys litrów?

cena jest uzależniona od kilku czynników

ilość

termin płatności

odległość

Zapraszam do kontaktu telefonicznego 600200199 ustalimy co i jak

1 godzinę temu, slawek74 napisał:

Czy warto 20gr dopłacać do b0 ?

Moim zdaniem tak 

B0 to paliwo bez rzepaku, czystsze filtry, niższe zużycie paliwa, czystszy zbiornik, wyższa moc. 

Choć klientom powtarzam że jeśli towar ma być spalony szybko, nie będzie stał długo w zbiorniku, maszyna nie jest mocno wymagająca bez problemu można lać. 

B7 to jest to samo paliwo co na każdej stacji paliw.  W okolicy Siedlec jest moze jedna stacja na której można kupić B0

Opublikowano
ŻAR napisał:

3 godziny temu, logan3512 napisał:

Po ile teraz b0 przy 1tys litrów?

cena jest uzależniona od kilku czynników

ilość

termin płatności

odległość

Zapraszam do kontaktu telefonicznego 600200199 ustalimy co i jak

1 godzinę temu, slawek74 napisał:

Czy warto 20gr dopłacać do b0 ?

Moim zdaniem tak 

B0 to paliwo bez rzepaku, czystsze filtry, niższe zużycie paliwa, czystszy zbiornik, wyższa moc. 

Choć klientom powtarzam że jeśli towar ma być spalony szybko, nie będzie stał długo w zbiorniku, maszyna nie jest mocno wymagająca bez problemu można lać. 

B7 to jest to samo paliwo co na każdej stacji paliw.  W okolicy Siedlec jest moze jedna stacja na której można kupić B0

Przykro mi ale zbiornik nie jest czysty po tankowaniu tylko B0 i tylko od Was. Ostatnia partia była wadliwa ale nie tak jak u Kolegi z forum.

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, pawelol111 napisał:

Przykro mi ale zbiornik nie jest czysty po tankowaniu tylko B0 i tylko od Was. Ostatnia partia była wadliwa ale nie tak jak u Kolegi z forum.

Gdyby paliwo niezależnie jakie B7 czy B0 było idealnie czyste nie trzeba by było stosować filtrów. Paliwo to produkt naturalny powstały z ropy naftowej podczas wielu procesów i nie da się zrobić tak żeby było krystaliczne. 

Nawet wodę która leci z kranu jak byś przepuścił przez filtr to pozostawi osad. 

Chyba tylko spirytus jest czysty

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Jak Waszym zdaniem będą kształtować się ceny paliw w tym roku? Minął rok od wyborów- kiedy politycy obiecywali obniżki cen paliw, tymczasem hurt w ostatnim czasie pnie się w górę

      Zamawialiście już paliwo w tym roku? Jakie ceny?
      Temat jest kontynuacją zeszłorocznej dyskusji:
      https://www.agrofoto.pl/forum/topic/301695-ceny-paliw-2024/
       
    • Przez yacenty
      Zapraszamy do dyskusji na temat cen rzepaku w roku kalendarzowym 2025.
      Poniżej zamieszczam listę najpopularniejszych pytań dotyczących cen rzepaku, które były zadane w poprzednich latach.
      Ile będzie kosztować tona rzepaku w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku w 2025 roku? Czy cena rzepaku wzrośnie w 2025 roku? Czy rzepak będzie droższy w 2025 roku? Dlaczego rzepak tanieje lub drożeje w 2025 roku? Kiedy rzepak podrożeje w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku na giełdzie w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku na Matif w 2025 roku? Ile będzie kosztować rzepak na skupie w 2025 roku? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym temacie.
      Zapraszamy do dyskusji i prosimy o merytoryczną i kulturalną dyskusję. Rozmawiamy o meritum sprawy, nie wyzywajmy się, szanujmy zdanie innych osób. Życzymy miłej i owocnej wymiany zdań.
    • Przez bialy2005
      Narazie to ceny raczej beda z tendencja w dół jak to w styczniu. Pod koniec miesaca zacznie sie to rozkrecac ale jesli nie potwierdza sie wymarzniecia to bez szału
      Pszenżyto 550 z podwórka okolice łukowa lubelskie
    • Gość
      Przez Gość
      Cena węgla ostro w górę, ekogroszek 1300-1500 zł za tonę i kopalnie wstrzymują sprzedaż, też przez gaz do góry, czy robią z nas durni?
    • Przez benio1967
      w tej telewizji to zawsze mówią że tanieją,a podają że owies 650 zł tona tylko ciekawe gdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v