Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oddalem silnik wraz ze sprzeglem do jednego z najlepszych zakladow w Polsce ale po zalozeniu okazaalo sie ze slizga sie sprzeglo, oczywiscie poinformowalem odpowiednie osoby ale z ciekawosci spytam sie co oni mogli tam zepsuc ze slizga sie? Teraz moge ruszac z piatego biegu bo na poczatku sie slizga i lekko sie rozpedza, powiedzieli zebym poluzowal nakretki lopatek i jak nie pomoze to ktos od nich przyjedzie

Pytam z ciekawosci co sie moglo stac skoro tarcze nowe, a kolo zamachowe zostalo wytoczone

Dziekuje za odpowiedzi

 

Opublikowano
9 godzin temu, UrsusJohnDeereTeam napisał:

oddalem silnik wraz ze sprzeglem do jednego z najlepszych zakladow w Polsce

a który to najlepszy zakład w Polsce? Widocznie nie najlepszy skoro prostego sprzęgła nie potrafią wyregulować :D Jakby im przyszło złożyć ciągnik bez wizjera do regulacji łapek to dnia by pewnie zabrakło na zjeżdżanie i rozjeżdżanie.

Opublikowano

Tu nie ma innej przyczyny jak skręcony docisk.Ustawienie łapek dla l stopnia 4mm od łożyska oporowego w stanie spoczynku,i 10mm dla drugiego stopnia.Jak nie pomoże koło zamachowe do wymiany.Albo dodaj podkładki 4mm pod każdą sprężynę.

Opublikowano (edytowane)

Lepiej dla pewności sprawdź.Jeżeli im wierzyć to masz drugi wariant.Stoczyli na tyle koło że tarcza sprzęgła siedzi luźno.Chyba że włożyli starą

Edytowane przez Alamo
Opublikowano

Jeden zwój gwintu? to jakbyś nie zrobił żadnych zmian.Łapki mają być ustawione na odległość jaką podałem.Łożysko oporowe maksymalnie do skrzyni..

Opublikowano

Teraz dokładnie widać że dobrze ustawione ,od tego trzeba było zacząć temat .

Mechanika za łeb i niech poprawia za dużo stoczył ,a wogule jak toczył koło zamachowe to docisk powinien iść nowy a nie go też toczył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Zeby chodziło leciutko wystarczy załozyc przedłouzke do tego co wychodzi od silnika
      i załozyc łancuch jutro przesle zdjecia
    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez Davidastra
      Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .
    • Przez Facundoo
      Witam. Panowie potrzebuje porady. Zrobiłem remont kapitalny skrzyni biegów w swoim 3P. Remont robiłem sam, wymienione zostały wszystkie koła zębate,wałek głowny i pośredni oraz oba wałki sprzęgłowe i wszystkie łożyska. Części pochodziły z czasów PRL. Po złożeniu wszystkiego pojawił się problem stuków na biegu jałowym. Obstawiałem,ze problem był w kole podwójnym od wstecznego biegu, rozjechałem ciągnik,wymieniłem to koło ale problem pozostał. Pytanie do was, miał ktoś może podobny problem i jak go rozwiązał? Tylko nie piszczcie, że łożyska sie rozleciały,albo igiełki na wałku sprzegłowym itd bo nie w tym jest rzecz. NA biegu jałowym oprócz wałka sprzęgłowego 1 stopnia pracują jeszcze koło stałego zazębienia, oraz dolna 2 z kołem podwójnym od wstecznego biegu. Koło podwójne wykluczam bo wymieniłem i nic to nie dało. Zostaja 2 koła i wałek. Ktoś miał podobnie ?
    • Przez kacperdw
      Witajcie,
      Mam problem ze skrzynią biegów w ciągniku ursus c360. 
      Początkowo myślałem że to wina łożysk ale gdy wymieniłem wszystkie łożyska w skrzyni to pojawiło się głośnie grzechotanie. Wszystkie łożyska wydawały się być w niezłym stanie, z wyjątkiem łożysk na trybach biegu wstecznego. Myśle że grzechotanie pojawiło się w momencie wyeliminowania luzów między trybami (po wymianie łożysk). 
      Następnie, aby nie rozbierać skrzyni w nieskończości, postanowiłem wymienić wszystkie wałki i tryby w skrzyni. Zgrzytanie zostało. Pojawia się ono na biegu jałowym a ustaje w momencie wciśnięcia sprzęgła. Po uruchomieniu skrzyni da się wyczuć (przykładając rękę do obudowy), że drgania pojawiają sie w okolicach trybów biegu wstecznego.
      Wszystkie części są nowe i oryginalne firmy ursus.
      Proszę o nakierowanie na ewentualną przyczynę hałasu, szczególnie tych którzy uporali się z podanym problemem.  
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v