Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj nie załączało mi przedniego napędu. Widać, że siłownik się nie wychyla. Jak włączam przyciskiem napęd, to z tego górnego połączenia gwintowanego leci leciutkie psyk. Co mogło paść, jak nie załącza napędu? 

122428845_2746806502233482_3823532440907729502_n.jpg

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze pytanie: Jeżeli nie masz ciśnienia w układzie to działa? Sprawdzić czy elektrozawór odcina powietrze. Zapewne przyblokowany elektrozawór, o ile to możliwe do przeczyszczenia i przesmarowania jakąś wazeliną techniczną.

Edytowane przez jacor73
Opublikowano

sprawdź, czy siłownik jest w tej samej pozycji przed nabiciem powietrza i po, jeśli zmienia pozycję to czy napęd z przystawki przekazywany jest na przedni most. Jeżeli siłownik nie zmienia pozycji to do rozpięcia od dźwigni przystawki, rozpiąć wał i sprawdzić czy można ręcznie załączyć- przy załączaniu lekko przekręcić wałkiem wychodzącym z przystawki.

Opublikowano

W proximie napęd załącza  sprężyna która jest w siłowniku , a powietrzem rozłączamy. Dlatego przy wyłączonym kluczyku napęd jest załączony. Może pękła sprężyna i dlatego nie załącza.

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi. Wymieniłem cewkę i okazało się że dalej nie działa. okazało się że siłownik się zaciął. Trochę go poruszałem i w końcu ruszył. Czy da się siłownik czymś przesmarować na przykład jakimś silikonem w sprayu? Czy raczej myśleć o wymianie na nowy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v