Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, jestem świeżym właścicielem Deutza 3.90 (z białą naklejką nie wiem czym się różni od tego z czarną) ciągnik kupiony od handlarza, a przyjechał z Francji. Trzeba wykonać wiele napraw zaczynając od hydrauliki , hamulców, elektryki wymianie olejów oraz dokupić kilka brakujących części. Mam wielką prośbę czy byście pomogli i coś opisać jak działa i jak powinno działać. Będę go rozbierał i naprawiał więc jak by ktoś był dobroduszny poratować katalogiem z schematami i instrukcjami do tego typu modelu. Pozdrawiam

Opublikowano

Mam problem bo można kręcić  kierownica na skręcie np w prawo lub w lewo bez końca i nie ma oporu już przy maksymalnie skręconych kołach , co może być nie tak ?

Opublikowano
Dnia 27.10.2020 o 14:10, Kajdano napisał:

Mam problem bo można kręcić  kierownica na skręcie np w prawo lub w lewo bez końca i nie ma oporu już przy maksymalnie skręconych kołach , co może być nie tak ?

A w miejscu sie da. Jak sie kreci wsię kolo to albo wyskoczyla z zabezpiecznia albo orbitrol zlom

Opublikowano
23 godziny temu, Mateusztiszbierek napisał:

A w miejscu sie da. Jak sie kreci wsię kolo to albo wyskoczyla z zabezpiecznia albo orbitrol zlom

W miejscu stoi , nie idzie obkrecić. Z jakiej strony internetowej najlepiej kupować części bo w sklepach to nie mają do Deutz ?

Opublikowano
Dnia 10.11.2020 o 16:48, Kajdano napisał:

W miejscu stoi , nie idzie obkrecić. Z jakiej strony internetowej najlepiej kupować części bo w sklepach to nie mają do Deutz ?

Ojoj z jakiej str to nie wiem. Najlepiej to dopasowac uzywane z inneo modelu lub kupic nowe od calkiem i,nnego ciagnika. Ja posiafam 140 powermatic i jestem zadowolony. Raz wyskoczyla mi kierownica i sie zastanawiałem czemu da sie krecic ale kierownica sie krevi jak kolo od roweru. Okazalo sie ze jest wbijana na poziomy bolech(nie pionowy klin)  i jak bolec spowrotem wsadzilem i. Kerownice wbilem to. Bylo ok. Bopec jest mniej miecej zabudowany 10 cm pod tablica z zegarami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v