RAFALW

Renault 155.54 uszczelka pod głowicę

Polecane posty

RAFALW    1

Witam stosował ktoś ponadwymiarowe uszczelki pod głowicę o grubosci 1,75 mm zamiast oryginalnych 1,4 mm ? , problem polega na tym iż po wymianie uszczelki za jakiś czas pojawia się płyn chłodniczy w obrębie głowicy , proszę o sugestie i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875

Ciężka sprawa. Masz tam mokre tuleje?Jeżeli nie wydmuchuje uszczelki tylko sączy się płyn to prawdopodobnie puszczają oryngi na tulejach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

I tu jest problem bo wszystkie oringi wymienione przy przeróbce układu smarowania klawiatury na 6 cylindrze , może to wina zbyt wysoko osadzonej tulei ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875

Możesz wstawić grubsze uszczelki. Jeżeli nie wydmuchuje to jeszcze nie jest źle. A jak powierzchnia bloku? Są wżery? U mnie skończyło się na planowaniu bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875

Sprubuj. Nic nie tracisz. Tylko pare złoty za uszczelke. U mnie trochę trzymało lepiej ale i tak finalnie wydmuchiwało. Może u Ciebie nie jest tak źle i będzie tezymać. A głowice planowałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

Tak , głowice planowane , tylko ten problem z wyciekającym płynem na czwartym cylindrze ,obrobię jeszcze jesienne orki i siewy i wymienię na tą uszczelkę 1,75 , ten typ silnika to troszkę porażka.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3875

Faktycznie to jest zmora tych silników. Silnik jest dobry tylko że jak puszczają uszczelki albo oryngi to trzeba to zrobić. Ludzie nie naprawiają, płyn cieknie i robi wżery, wtedy jest po zawodach. Inna sprawa jak ktoś jeździ na wodzie, pomiędzy głowicami zostaje woda, zamarza i robi się kuku. Dawno go masz? Pewnie u kogoś powstał problem i go ożenił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

Mam go już kilka lat , problem powstał za jego żywota w moim gospodarstwie , tak że nie ma pretensji do nikogo , i chodzi na płynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
5 minut temu, AndrzejRo napisał:

ja to dodalem do płynu produktu do uszczelniania chłodnic i problem zginął

a ja jak dodałem tego ,,produktu" do chłodnicy w 3p to musiałem wymienić chłodnicę bo płyn się gotował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndrzejRo    105

bo to jest Perkins a MWM to konstrukcja która pamięta Adolka a chłodnicę maja takiej wielkości ci by dwa slilniki wychłodziły a w tych nowszych konstrukcjach to szyte wszystko na styk

Edytowano przez AndrzejRo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

w 3p jest chyba większa chłodnica niż w MF a powód wymiany był całkiem inny bo czymś zakleiło rurki i nie było przepływu płynu i nie dało rady tego wyczyścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj