Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy przy mf 6170 z ehr było już coś kombinowane bo ktoś dorobił przełącznik pod ehr. Jak odpale ciągnik to musze ok 2 niekiedy 3 razy przełączać tym przełącznikiem żeby zaczał podnosić i opuszczać, później już normalnie działa. Przy każdym odpaleniu trzeba tak robić. Tylko nie działa reszta ehr bo żadne pokrętło, ustawienie nie działa. Dodam że podnosi i opuszcza dosyć wolno. Wyskakują dwa błędy 2-2....problem z czujnikiem pozycji i 3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.) I teraz pytanie czy ktoś ten przełącznik dorabiał bo nie chciało mu się wymieniać czujników a czy wina leży gdzie indziej? Miał ktoś taki przypadek ?  

Opublikowano

Po odpaleniu zawsze trzeba z pozycji neutralnej wcisnąć podnoszenie. Wtedy podnosnik się odblokuje. 

Na forum jest gdzieś instrukcja ustawiania czujnika wysokości ramion. Wstawiłem ja gdzieś niedawno więc możesz poszukać w treściach które opublikowałem.

 

Za szybkość unoszenia odpowiada chyba pierwsze pokrętło z trzech.  Nie pamiętam już 

Opublikowano

Wychodzi na to że kable do przełącznika podnoszenia przy ehr są podciągnięte gdzieś z tyłu, nie wiem czy z tylnych przycisków przy szybie a czy z błotników. Sterownik słychać że się załącza przy zapłonie na ehr kontrolki działają tylko już z tymi kablami jest kombinowane i teraz pytanie, czy ktoś tak zrobił bo mu sie nie chciało wymieniać tych dwóch czujników a czy bez tych czujników ehr coś by działał tylko że mógł paść sterownik (chociaż pstryka przy załączeniu) i podpiął bezpośrednio. Dodam że wiadome przy opuszczaniu i podnoszeniu jak sie nie wyłączy przycisku na neutral no to pompa wyje.

Opublikowano

Ciężko Ci będzie do tego dojść. Zacznij od regulacji tego czujnika położenia. 

Dziwne że pompa wyje kiedy ramiona opadają. To się dzieje raczej pod ciężarem własnym. Opadaniem nie steruje pompa

Opublikowano

Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik pozycji ramion , lub instalacje do niego . Odkręć korek wlewu oleju do skrzyni , i oblukaj , poświeć latarką, tam jest półksiężyc po którym chodzi czujnik wkręcany z boku . Półksiężyc mógł pęknąć i zniszczyć czujnik pozycji . Czujnik draftu nie jest potrzebny do pracy ehr góra dół, tak  że on nie blokuje . Stawiam że kale są podpięte z któregoś błotnika .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v