maly94

ciągnik 150 koni

Polecane posty

maly94    1

Witam w najbliższym czasie planuję zakup ciągnika o mocy oczekiwanej około 150 koni, jakie są wasze opinie na temat case pumy? New hollanda t7? Zetor Crystal?  Jakieś propozycje? Doświadczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badwolf    0

Zetory crystale nie mają najlep#zej opinii u mnie na okolicy.  Parę było i się pozbyli ludzie a mieli je od nowosci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocknrollnik1    618

kolega ostatnio miał na testach Pumę 150km z boostem na 190 km (jeśli dobrze zrozumiałem) to mówi ,że się zakochał.Skrzynia z sześcioma  półbiegami.Podobno  NH tego nie ma.cena ok 400 tys netto.Wygląda i chodzi fajnie,tylko ta cena.

Do tej pory pracował ursusem 1634 (chyba) 155 km.

Edytowano przez rocknrollnik1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maly94    1
Dnia 15.09.2020 o 11:56, Badwolf napisał:

Zetory crystale nie mają najlep#zej opinii u mnie na okolicy.  Parę było i się pozbyli ludzie a mieli je od nowosci. 

jakieś konkretne powody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Badwolf    0

Psują się ponad normę. Może akurat to były pechowe egzemplarze ale tu znajomy miał 2 szt nowe i już się ich pozbył dla przykładu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Łukasz4
      Witam czy ktoś wie gdzie w case mx 150 gdzie się znajduje pompka elektryczna od paliwa lub czy w ogóle jest
    • Przez Lukas85
      Jestem świeżo "po zabiegu" więc póki pamietam napisze - może komus sie przyda.
      W moim przypadku nie działa przycisk do automatycznego właczania/wyłączania WOM przy odpowiedniej pozycji podnośnika oraz przyciski na błotnikach. Prawdopodobnie przy wczesniejszej kalibracji ktoś ich nie zaprogramował.
      Zaczynamy od kalibracji WOM:
      1. Ciągnik zgaszony, grzybek lub dźwignia od WOM w pozycji wyłączonej,
      2. Przycisk Auto WOM (o ile jest) wyłączony
      3. Zdejmujemy lewą część pokrywy przy liczniku tam gdzie są bezpieczniki. W górnej skrzyneczce po prawej stronie mamy pionowo dwa wolne piny 1 i 2 ktore nalezy zewrzeć przewodem ze sobą.

      4. Uruchamiamy silnik i ustawiamy obroty silnika na 1000 +/- 50. Tu mała uwaga. Ponieważ wałek jest załaczany za pomocą oleju proponuje przed całą procedurą kalibracji uruchomic silnik na kilka minut w celu rozgrzania oleju. Kontrolka WOM zaczyna mrugać w cyklu 3 mrugnięcia i krótka przerwa.
      5. Dla ciagników wyposażonych w przycisk Auto WOM i przyciski na błotnikach musimy je zaprogramować aby system je "widział" Przycisk Auto WOM jest trój pozycyjny, tj mozna go wyłaczyc, właczyć i nacisnąć dalej do położenia chwilowego.
      Kolejno: właczamy na 1 sekunde przycisk Auto WOM, następnie na 1 sekundę naciskamy go dalej i przytrzymujemy w połozeniu chwilowym, po czym wracamy do pozycji wyłączonej.
      Naciskamy jednocześnie oba przyciski WOM na błotniku (obojętnie którrym) na 1 sekundę.
      6. Właczamy napęd wałka (grzybkiem lub dźwignią). W efekcie kontrolka WOM przestaje mrugać i zapala sie na stałe. sterownik załacza wałek i zapamiętuje prędkosć WOM. Czekamy cierpliwie do końca tej operacji tj jak kontrolka WOM zacznie mrugać w cyklu 4 mrugniecia i krótka przerwa.
      7. Wyłączamy WOM i gasimy ciagnik, usuwamy zworę.
       
      Po takiej kalibracji i ponownym uruchomieniu silnika na chwilkę zapala sie kontrolka WOM i przycisku AUTO WOM po czym obie gasną. Jest to swego rodzaju self test.
       
      W moim przypadku najbardziej zależało mi na automatycznym właczaniu i wyłączaniu WOM przy podniesieniu/opuszczeniu podnośnika z brona aktywną. Aby to zrobić postępujemy nastęująco:
      Ustawienie momentu wyłaczenia wałka:
      1. WOM wyłaczony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się wyłaczyć
      3. Przycisk Auto WOM z pozycji OFF przełaczamy bezpośrednio do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika raz mrugnie i sterownik wyda jeden sygnał dźwiekowy.
       
      Ustawienie momentu właczenia wałka:
      1. WOM wyłączony
      2. Pokrętłem regulacji wysokosci podnośnika ustawiamy zadaną wysokość przy której WOM ma się właczyć
      3. Przycisk Auto WOM przełaczamy szybko dwukrotnie bezpośrednio z pozycji OFF do pozycji chwilowej i przytrzymujemy na 1 sekundę, po czym przełaczamy na OFF. Podczas naciskania kontrolka na przełacznika dwa razy mrugnie i sterownik wyda dwa sygnały dźwiekowe.
      Gotowe  wałek powinien sam się właczyc i wyłaczyc  przy zadanych wysokosciach. Warto pamietać że w zwiazku z tym iz podnośnik wykonuje pełny ruch a załaczenie wałka zajmuje chwile zaprogramowane punkty moga sie nieco różnić od rzeczywistego momentu włączenia wałka. W moim przypadku przy podczepieniu brony aktywnej musiałem nieco skorygowac głównie punkt właczenia wałka tak aby brona właczała sie jeszcze przed zagłębieniem w ziemie. To logiczne - programujemy punkt załaczenia niejako w pozycji stacjonarnej a podnoszac/opuszczajac maszyne za pomoca przycisku podnośnik cały czas sie porusza, zanim natrafi na punkt włączenia/ wyłączenia porusza sie dalej a włączenie wałka tez zajmuje chwile.
       
      Mam nadzieje że opis jest w miare czytelny i komus sie przyda
       

    • Przez grego
      co może być przyczyną hałasu (takiego w sumie brzęczenia) podczas ruszania na sprzęgle. Jak naciskam sprzęgło na luzie czy na N to nic się nie dzieje, ale jak jest włączony bieg i puszczam powoli sprzęgło to w momencie jak zaczyna powoli brać to coś herhocze, jak sie już puści pedał i ruszy to jest normalnie. Im większy bieg lub półbieg to jest to bardziej słyszalne,ale nie umie sprecyzować źródła dźwięku czy to przód skrzyni czy bardziej tył. Do tego czasem przy puszczaniu na małym biegu (1-2) lubi sobie zrywnąć. Czy w tym ciągniku jest w ogóle osobne sprzęgło hydrauliczne czy pedał sprzęgła steruje tylko rewersem?
       
      i jeszcze jedno przy zmianie półbiegów szarpie, zauważyłem że ten akumulator hydrauliczny przy powershift jest pusty. Pytanie czym i do jakiego ciśnienia go naładować, bo pewnie tu jest przyczyna problemu.
    • Przez nemo1
      Interesuje mnie opinia o serwisie Kisiel oddział Górno. Pytam bo kupiłem Case u dealera który zakończył współpracę z CNH i zostałem teraz według zasad rejonizacji przypisany do Kiśla. Mam nadzieję że wyjdzie mi to na dobre. Czy serwisanci są ogarnięci, czy amatorszczyzna tz. wymienić olej, filtry i tyle?.  Jakie jest wasze zdanie? 
    • Przez caseih4230
      Witam mam problem bo posiadam Case 4230 kabina niska i napęd chodzi mi cały czas. Mam przycisk do rozłaczania ale on nie działa co tam może być zepsute i jak sprawdzić czy działa rozłaczanie nie wiem jak sobie z tym poradzić możę mieliście takie sytuacja i co było zepsute co trzeba wymienić
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj