m3tysek

Zetor 5255 problem z silnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
m3tysek    1
Napisano (edytowany)

Witam, stałem się szczęśliwym ( już nie do końca) posiadaczem Zetora 5245 zakupiliśmy go zima :) ogólny przegląd remont podnośnik uszczelnienie wyciekow, remont głowic i takie tam co się dało to zrobione niby wszystko śmiga aż miło, całe żniwa przechodził bez problemu, podorywka tak samo zaczęły się problemy przy orce na głęboko wyciek na łączeniu głowic no to wymiana uszczelki może złej jakości, jedną partię uszczelek druga dalej to samo, głowice znowu zawiozłem do sprawdzenia wszystko dobrze, a się okazało pęknięcie bloku między tulejami na zimnym silniku nie ma śladu pęknięcia aż się nagrzeje ściągnąłem głowice prosto po pracy, ciągnika i tu widok rysy miedzi tulejami:( to co drugi silnik zakupiony wszystko dobrze  nie widać pęknięć   na zimnym silniku rozgrzeje się i cieknie pęknięty między tulejami telefon do sprzedawcy w czwartek jadę wymienić silnik na inny naprawdę jest tak ciężko dostać silnik bez pęknięcia między tulejami?? bolączką zetorow czy mam takie ogromne szczęście? :(

Edytowano przez m3tysek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pafnucy    1196

czy to jest pewne że to blok pękniety? nie cieknie przypadkiem z broku głowicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gosciu506    145

Ja kilka lat temu jak szukałem traktora do lekkich tez miałem kupić zetora 3 cylindrowego. Ale gdzieś w internecie spotkałem się z opinią ze zdążą się pęknięcia bloków. Kupiłem zetora 6211 4 cylindry. W rozmowie ze znajomymi mechanikami nie spotkałem się z takimi opiniami. Te pęknięcia o których mówisz są przyczyną może przegrzania silnika. Ja na Twoim miejscu zamiast kupować uzywany silnik bo kupujesz nie wiadomo co. Kupił bym nowy blok i przełożył wnętrze spasowal głowice i wal i wtedy wiesz co masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    16

Miałem taki przypadek w c-360 po rozmrożeniu w majowe przymrozki przy kapitalnym remoncie pospawany i wszystko jest ok nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    219

U kolegi kiedyś robiłem remont Zetora 5340 i też miał takie pekniecia między tulejamy to położyłem uszczelki na tych pęknięciach na poxipol i szybko głowice by klej nie zastygł i się udało zetorek już z śmiga co najmniej 10 lat i nic nie cieknie ,a teraz pracownicy nim jeżdżą to on lekko niema .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


    • Przez mds212
      Witam czy ktos kupowal od tego pana ze Żnina zestaw turbo do zetora i moglby sie pdozielic opinią? https://www.olx.pl/oferta/turbo-zetor-zestaw-6245-oraz-7245-c-360-CID757-IDsCdu3.html#a74f6c7b2e;promoted
    • Przez m3tysek
      witam czy to normalne że on tak dymi przy orce na drugim biegu z plugiem obrotów dwójka? wałek sprzęgłowy ma 16 zębów czyli jest szybszy na każdym biegu od c360 o 1/3 ale nie powinien tak dymić nie czuć żeby miał ciężko, wtryski nowe ustawione na 170 nowe tuleje dotarty, odma sucha dodaje link
       
      Jedyne co mnie zastanawia co to jest między głowica a blokiem wygląda jak pianka nowe uszczelki dokręcone 172Nm


    • Przez PatrykMakowski
      Witam. W moim zetorze podnośnik działa tylko przy włączonym womie, wcześniej nie było żadnych problemów. Co się stało? Jak to naprawić?
    • Przez m3tysek
      Witam przy wymianie uszczelki pod miska olejowa silnika znalazłem na dnie dwa kołki od czego one mogą być bo nie przypominam sobie żeby w silniku takie kołki były dodaje zdjecie

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj