Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z Lamborghini, otóż wyskoczyl błąd: consol alarm 240. Na ekranie gdzie pokazuje jaki jest bieg wyskoczyło E1. Ciągnik nie rusza ani do przodu ani do tyłu. W czym tkwi problem?

 

Edytowane przez Casevil
Opublikowano

Trzeba kogos z komputerem on rozgryzie ja co prawda mam ksiazke z kodami błędów ale tylko tych odczytanych z komputera. Ale consol allarm to cos z konsola

Opublikowano

@piotrbm_211320 mógłbyś podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie same rubin ? Mam na oku jeden egzemplarz. Gość twierdzi że wymienił synchronizator bo nie zawsze chciał wsteczny wbić. Mogło to mieć jakiś wpływ na zużycie skrzyni? 

 

 

Opublikowano

@piotrbm_211320 o co chodzi z tym strzelaniem ze sprzęgła? Po dłuższej rozmowie powiedział jeszcze że został wymieniony tłumik drgań oraz że raz na jakiś czas wyskoczy jakiś błąd ale można normalnie pracować. Po jakimś czasie ten błąd sam znika

Opublikowano

Witam wszystkich. 

Dziś pojawił się błąd "Engine alarm 016" Czy ktoś wie co on oznacza? I do tego zaświeciła się kontrolka od przedniego napędu i za nic nie gaśnie. Dodam że pacjent to Lamborghini Champion 135.

Pozdrawiam Marcin. 

Opublikowano

Wcześniej nic takiego się nie działo i nigdy ten błąd się pojawiał. 

W takim razie co dalej trzeba czynić? Rozumiem, że trzeba kogoś z kompem żeby zdiagnozować problem. Tu jest problem że wszyscy są daleko. 

Opublikowano

Naprawy maszyn claas ciągniki naprawa skrzyni ,Silnikow ,elektryki diagnoza komputerem kombajny weryfikacje kombajnów naprawy po weryfikacji Naprawiamy również inne marki Obsługujemy cała Polskę Nr tel 691677186 Znalezione na Fb

Opublikowano

Marcelix ja tez tam czesto niegoszcze ale akurat jego znalazlem przez znajomego bo rozmawialem odnosnie skrzyni w moim lambo i mowil "na fb szukaj claas claas on z dojazdem robi a jak nie to poleci ci znajomego".. mi chodzilo o kalibracje i rozmawiałem z nim tak wstępnie ale moje zagonienie i brak czasu spowodowalo ze dalej jezdze.. Co prawda uszczelka pod glowica mi padla ale ogarnolem sam, problem (moze nie problem ale koszyty) byl z uszczelkami pod kolektory ale kupilem "mate" i wystukalem sobie sam koszt 34 pod wydech i ssace azbestowa i 14 pod wodny, a uszczelka pio glowice orginalna

Opublikowano

Powoli idzie do zimy, trzeba będzie się wziąć za uszczelnienie tego Lambo, bo zgubił w tym sezonie sporo oleju ze skrzyni i musiałem dolać (tanio nie było) i poci się olejem między głowicami 3 i 4. No i te błędy trzeba ogarnąć.

Opublikowano

O tyle dobrze ze glowice dzielone, ale do nich sie dobrac to krecenia jest.. A na ten sezon szykuje sie z wymiana oleju i filtrow w skrzyni. Jakim olejem zalana masz skrzynie?

Opublikowano

Ja w ubiegłym sezonie wymieniałem, zalany mam Shell Spirax 10W30

Przed chwilą, Marcelix napisał:

Ja w ubiegłym sezonie wymieniałem, zalany mam Shell Spirax 10W30 W ubiegłym roku płaciłem za niego 15zł/L w tym już 17zł/L

 

Opublikowano
piotrbm_211320 napisał:

ogólnie na elektrykę b jak jest zaniedbana to ma duży wpływ na szybkie uszkodzenie skrzyni jak jeździ płynie i nie strzela ze sprzęgła to można kupować

Jak moze byc przyczyna takiego strzelania?!?!

Opublikowano
Dnia 19.09.2020 o 12:51, piozz napisał:

Jak moze byc przyczyna takiego strzelania?!?!

1. uszkodzenie zaworu ale on jest wewnątrz!

2. źle poskładany HML

3. uszkodzenie kosza sprzęgła centralnego

4. i wiele innych nie ma zawsze jednej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v