Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, czy to normalne że po dłuższej pracy z agregatem talerzowym w tych temperaturach wolniej podnosi? I czy to normalne że po kilku godzinach pracy bardziej słychać przepływ oleju?

Edytowane przez grzeskw75
Opublikowano

Wraz z wzrostem temperatury oleju, wydajność hydrauliki maleje. Gdy olej jest zimny, to nawet na zużytej pompie i przeciekach np w rozdzielaczu ciągnik normalnie podnosi ciężką talerzówkę. Bardzo prawdopodobne, że pompa hydrauliczna się już kończy. Najlepiej kupić za 60 zł manometr, wpiąć w eurozłączkę i zmierzyć na zimnym i na ciepłym, na małych i na dużych obrotach...  Nowa pompa również będzie "wolniej" tłoczyć gorący olej niż zimny. 

Opublikowano

Ja stawiam na kostke hydrauliczna pod siedzeniem. Przy tem. zacina sie zawór  . Rozebrać  przeczyścić i złożyć 😀 tak zeby to jeszcze działało. Przy okazji dac nowe oringi widoczne na zdjęciu 

post-22212-0-17438900-1296210634.jpg

Opublikowano
@jacek5t55 głównie to zastanawia mnie właśnie że np. jadąc z agregatem talerzowym przy obrotach ok. 1500-1700 i gdy delikatnie biorę pokrętłem w górę słychać taki jakby dźwięczny przepływ oleju. Czy ta kostka ma coś wspólnego ze wspomaganiem?
Opublikowano

Słychać  to pod kabiną?

Pokrętło  czyli  ehr?

Wspomaganie raczej nie.

Możliwe ze oring pęknięty  i olej sie przemieszcza i traci ciśnienie  . Z pewnością  z czasem przestanie  podnosić  lub zawiesi sie i nie opuści.

To będzie  wiadomo na 100 % ze to to . 

Opublikowano

Najlepiej zdjąć  koło bodajże  lewe. I rozkręcić  cała ta oslone z kostka hydrauliczna . Bardzo możliwe  ze kabine tez trzeba delikatnie podnieść.  Uwaga zeby nie ruszyc 4 śrub  od tej kostki . Pamietac jak sie ja bedzie rozbieralo gdzie ida które  sprężyny.  Zamówić  oryginalne oring .  Zaczekaj moze ktoś  jeszcze potwierdzi moje przypuszczenie bo roboty trochę  jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v