Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, mam okazję zakupić Deutz Fahra Agrotrona 115 MK3 rocznik 2003, przebieg 8900mth, wersja z rewersem bez pozycji neutralnej. Wszystko ok, oprócz skrzyni - nie miałem nigdy doczynienia z nowszymi konstrukcjami.

Czy pojedynczy stuk dość dobrze słyszalny podczas przełączenia kierunku jazdy to coś normalnego w tych ciągnikach? Słyszałem że seria KXXX tak już ma... Dodatkowo podczas przełączania polbiegow nie zawsze, ale ten stuk też jest słyszalny. To coś poważnego?

Opublikowano

To nie jest normalne, no nie powinno stukać. Uważajcie bo jak kiedyś Wam stuknie to z 10koła wyskoczycie.


A te agrotrony ro bardzo fajne ciągniki, niestety dość drogie w naprawie dlatego trzeba dbać

Opublikowano

z tymi stukami jest tak że zależy jak stuka bo słychać będzie przełączenie skrzyni i słychać będzie uderzenie zębów w dodatku najlepiej będą słyszalne w zużytej skrzyni i w świeżo wyremontowanej

- w zużytej ze względu na niesczeszczenie nieprawidłową prace

- w wyremontowanej ze względu na nierówno wyrobione zęby bo stare trą o nowe i niestety przez 500-1000mth będzie słychać

 

wiec wszystko zależy jaki to stuk!

Opublikowano
7 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

z tymi stukami jest tak że zależy jak stuka bo słychać będzie przełączenie skrzyni i słychać będzie uderzenie zębów w dodatku najlepiej będą słyszalne w zużytej skrzyni i w świeżo wyremontowanej

- w zużytej ze względu na niesczeszczenie nieprawidłową prace

- w wyremontowanej ze względu na nierówno wyrobione zęby bo stare trą o nowe i niestety przez 500-1000mth będzie słychać

 

wiec wszystko zależy jaki to stuk!

Stuk metaliczny, dość dobrze słyszalny, nawet tak i 10m od ciągnika.

Ale dzięki panowie za podpowiedzi, jednak się rozmyśliłem i nie będzie zakupu. Miałem zadatkować ale przy drugich oględzinach doszedł błąd E9 i dużo cięższe wchodzenie biegów + naprawdę sporo czarnego dymu pod obciążeniem :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v