Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

 

W zimie wymieniłem simering w c 330 na wale od strony sprzeła bo ciekł olej a co się okazało po złożeniu dalej ciekło więc postanowiłem wymienić simering jeszcze raz i zrobiłem to tydzień temu wszystko pięknie skręciłem i pojechałem kosić. Po skończonej pracy pod ciapkiem znowu plama. Doczytałem się tego że może być wał luźny czy coś takiego ale jak by był luźny to pewnie by było słychać ze jest coś nie tak a silniczek jest w super kondycji ;) i nie mam pojęcia co robić pomóżcie bo to dość denerwujące jak się stanie a pod ciągnikiem plama a co go dopiero odmalowałem :P Pozdrawiam 

 

 

Opublikowano

to nic że wał był gładki. jeśli jest minimalna szczelina to nie uszczelnisz simeringiem. miałem tak w c360. wałek mnie kosztował ok 40 zł plus simeringi ok 3 zł.
jeśli dobrze pamiętam to ten wałek pracuje przy sprzegle i jeśli krzywo wcisniesz sprzęgło to wałek trze z jednej strony bardziej i dlatego jest nierówno wytarty. poza tym przy rozgrzanyn oleju jest on rzadszy i nawet przy setnych mm będzie się wydostawal.
wymień wałek, koszt max 50 zł i po problemie.
pozdrawiam

Opublikowano

Jonek132 wymienię wałek i zobaczymy czy pomoże, bo ogólnie to cieknie gorzej niż ostatnio :( 


Jest mały problem to na czym jest ten simering to już zaczyna się wał więc bym musiał wymieniać cały a to już jest koszt :(

Opublikowano

znalazłem przyczynę okazało sie że nie cieknie olej silnikowy tylko przekładniowy a simeringi stwardniałe na kamień więc wymienię te i zobaczymy czy pomoże :P więc jutro bede wiedział jeśli dostanę simeringi ;) 

Opublikowano

od której strony jest uszczelnienie między skrzynią a sprzęgłem od skrzyni czy od strony sprzęgła, trudno jest takie coś wymienić

Opublikowano

musisz rozjechać ciągnik uszczelniacz znjduje sie w obudowie przykreconej do skrzyni 8 śrubami odkrecasz to wyjmijesz razem z wałkami sprzęgłowymi drugi uszczelniacz jest pomiedzy wałkami sprawdz stan łożysk igiełkowych a najlepiej je wymien znajdują sie na wałkach sprzegłowych jedno w srodku chyba i na końcu wałka już nie pamietam dokladnie jest tam dobry dzień roboty na spokojnie

no chyba zbyt duże sito ja mam w klasie 9mm otwór wyglada jagby do jakiś roslin straczkowych bylo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v