Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Szukałem gdzie mogę ten post wstawić i wstawiłem tu jeżeli źle to proszę go przenieść. Otóż moje pytanie dotyczy posiadaczy nowych proxim którzy mieli pierwszy serwis na 100mtg lub co mieli go niedawno.Chodzi mi o cenę takiego przeglądu?ile płaciliscie u swoich autoryzowanych sprzawców,bo ja miałem i cena 2500tys brutto to uważam że jest masakrycznie droga.Myślalem że to 80%ceny to są części oleje ,filtry A okazało się że 50 na 50%.dojazd razem 60km po 3zł za kilometr sobie policzyli to wychodzi prawie 200 i prawie 1000zł za dobre 2 godziny robocizny serwisanta wymiana oleju i filtrów. Zastanawiam się jak u was bo drugi serwis będę szukał gdzie indziej bo jestem z szokowany takim przelicznikiem dealera gdzie kupiłem ciągnik.
Opublikowano

warmińsko mazurskie ,Biskupiec


drugi przegląd będę szukał jakiegoś innego dilera może da radę coś zrobić taniej bo piernicze im za to zdzierstwo płacić albo po prostu zrezygnuje z gwarancji.

Opublikowano
13 minut temu, Patryk1222 napisał:

W niebieskim za dwa ciągniki zapłaciłem 1000zl i to wymiana wszystkich olei i filtrów. 

Mógłbyś napisać co to za ciągniki i co dokładnie było robione i wlane?  
Jakbym nie liczył, to same materiały wychodzą dobrze powyżej 1k na jeden ciągnik a gdzie robota  i dojazd. 

Opublikowano

cinek1808 jak nie znajdę tańszego dilera co mi zrobi w normalnych pieniądzach bo tu chodzi o dalszą gwarancję i pieczątkę to tak właśnie zrobie jak piszesz i pies ich drapał zdzierców

Opublikowano (edytowane)

Za przegląd po 100 godz  przy DF 6120 zapłaciłem 750 netto . Olej filtr oleju i paliwa + smarowanie tuz przód i tył ,  może ktoś ma taniej , ale myslę że cena do przełknięcia

Edytowane przez Andrz_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v