Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj podniosłem tylne koło za pomocą podnośnika, ustawiłem skrzynię biegów w położeniu neutralnym.Jeśli silnik nie pracuje, koło obraca się ręcznie. Jeśli uruchomisz silnik, nie będzie on już przewijał, zablokowany. Wyłącz silnik, a koło już się kręci

Opublikowano

Bo on piszę że ciągnik się blokuje a nie że hamuje. Chłop wie o co biega i wstawia foty nawet odpowiednich węży. 

A jak wrzucisz bieg to ciągnik jedzie po odpaleniu czy nie? Wcześniej zrozumiałem że normalnie nim jeździłeś. 

Opublikowano (edytowane)

Podniesienie jednego tylnego koła nie musi mieć nic wspólnego z napędem.  To własnie na zgaszonym silniku nie powinno dać się pokręcić kołem. Bo napęd się załącza gdy prąd nie odpływa do elektorzaworu odpowiedzialnego za załączanie. Tak jest w praktycznie wszystkich markach. Chyba, ze ten model ma odwrotnie. aby to sprawdzić możesz zdemontować wał przedniego napędu jeśli to nie trudne.

jak w tym ciągniku są sterowane hamulce?

Wrzuć schemat układu hamulcowego.

Edytowane przez hubertuss
  • Like 1
Opublikowano
8 minut temu, hubertuss napisał:

Teraz widać wyraźnie, ze na pierwszym rysunku na górze na początku tematu to nie żadna blokada.

A co to może być? I przepraszam, rozumiem wszystko, co piszesz, ale nie mogę pisać po polsku, piszę za pośrednictwem Tłumacza Google, więc nie mam czasu, aby odpowiedzieć

Opublikowano
8 minut temu, hubertuss napisał:

 

jak w tym ciągniku są sterowane hamulce?

Wrzuć schemat układu hamulcowego.

Ciągnik Massey Ferguson 2620 1981 w pełni mechaniczny, bez zaworów elektromagnetycznych

 


 
 
Ciągnik Massey Ferguson 2620 1981 w pełni mechaniczny, bez zaworów elektromagnetycznyc

торм.png

торм2.png

Opublikowano
33 minuty temu, hubertuss napisał:

Jak są sterowane hamulce tylnej osi>?  Wklej rysunek.Co jest pod tym okrągłym numer 2 z ostatniego rysunku z blokadą.

prawdopodobnie już satelity

 

 

сателыти.png

блок3.png

мыст.png

Opublikowano (edytowane)

To co on ci zakreśla to zawór sterowania hamulcem przyczepy. Ty wiesz o czym piszesz? masz do tego gniazdo 13 i podłączasz przyczepę.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
6 minut temu, hubertuss napisał:

. Natomiast te dwie rurki po obu stronach ze zdjęcia jakie wkleiłeś na początku tematu to nie wiem co to jest.

Kiedy zrobiłem test z podniesionym kołem, odkręciłem złączkę w tym mieście, położyłem gumowe węże na obu końcach i włożyłem do kanistra. I nic się nie zmieniło, gdy silnik pracował, zaczął się blokować. Olej do kanistra płynął tam, gdzie strzałka..

 

тест.png

Opublikowano

Pięknie, hamulce przyczepy są tu jakie? Jak nie olejowe czyli hydrauliczne? Generalnie i tak skończy się nad rozbiórką tego ciągnika w mak bo to ma swoje lata i za chwilę wszystkie uszczelnienia hydrauliki puszczą. 

Opublikowano
1 godzinę temu, hubertb napisał:

 

A jak wrzucisz bieg to ciągnik jedzie po odpaleniu czy nie? Wcześniej zrozumiałem że normalnie nim jeździłeś. 

Ciągnik działał przez całą wiosnę, ale o ile mi wiadomo, bardzo mocno spalał olej napędowy. Kiedy pada deszcz, staram się zrozumieć

 

Opublikowano

6 garów MF specjalnie oszczędne nie jest. Jednak nie o tym rozmowa, problem takich usterek w ciągniku z lat 80' będzie się nasilał tam jest mnóstwo uszczelnień które są gumowe, do tego dochodzą zużyte tarcze. Naprawa nie musi być droga ale jest upierdliwa bo wymaga demontażu wielu podzespołów. 

Opublikowano
13 minut temu, hubertb napisał:

Pięknie, hamulce przyczepy są tu jakie? Jak nie olejowe czyli hydrauliczne? Generalnie i tak skończy się nad rozbiórką tego ciągnika w mak bo to ma swoje lata i za chwilę wszystkie uszczelnienia hydrauliki puszczą. 

Też tak myślałem, więc w czasie testu odłączyłem go od prawej pompy hamulcowej (tam wkręciłem czujnik ciśnienia) i rurka była otwarta. I nic na to nie wpłynęło

глушив.png

Opublikowano
10 minut temu, hubertb napisał:

Jak dajesz na luz to na zakresie czy ustawiasz dźwignie na samym środku pomiędzy wysokim a niskim zakresem ? 

 

to na zakresie A jaka jest różnica?

Opublikowano (edytowane)

Spróbuję jutro, ale co to da? Wał górny i 4 koła zębate na tulejach z brązu (a raczej 3 na tulejach i jedno na łożyskach stożkowych) po prostu się nie obracają. I wyłącz przednią oś, pracuj tam przez 5 minut, wyjmij zawleczkę i popchnij tuleję.

Edytowane przez Wolodymyr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v