Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mi się w Steyr podoba w uj lepsza ergonomia względem ich innych modeli (Case/NH), nie wiem jak to w JD wygląda bo nie widziałem; wykonanie moim zdaniem też będzie + w Steyr (JD serie 5 chyba nie robią w Germanii), 

jaką masz ofertę na Steyr?

Opublikowano

ja bym rzekł do dilera żeby dołożył miękką oś i pchnął temat za 240, jak nie to JD

minusem w tym modelu to moim zdaniem skrzynia- dość świeży twór i ciężko powiedzieć czy będzie solidna czy będzie niewypał

Opublikowano

Jak się zastanawiasz nad odpowiednikiem mojego T5.100 EC z 2018 roku to Ci szczerze odradzam steyera w konfiguracji z miękką osią !!! Bierz JD i koniecznie na pompie wielotłoczkowej z miękką osią !!! Jeszcze postawisz mi flaszkę za tę radę, ba karton. 

Opublikowano (edytowane)

Cała seria steyerów, caseów i New hollanda T5 ze skrzynią Electrocommand ma wagę konstrukcyjną !!!! w konfiguracji z miękką osią!!!! Walczyłem przez rok z gwarancją i serwis robił cuda, aż w końcu inżynierowie z fabryki NH się przyznali do błędu i tyle. Kopnęli mnie w przysłowiową du****. 

 

Czym się to objawia ? Podczas pracy, transportu, a nawet jazdy na pusto ciągnik na każdej nierówności (co sekundę - dwie) ładuje pełne ciśnienie, ponieważ sterowanie osią jest hydrauliczne (pompa zębata, więc ładuje 100% ciśnienia, a nie jak wielotłoczkowa, tyle ile Ci potrzeba). Dostałem przeprosiny od kierownika regionalnego i tyle w temacie.  W sumie nie miałem czasu ale teraz mi wpadł pomysł, żeby skontaktować się z prasą rolniczą żeby opisali ten przypadek - myślę, że podejmą temat. 

Edytowane przez NewVario
Opublikowano

pytanie do czego ciągnik...wielu np poleca miękką oś do TURa.....a ja jestem tego przeciwnikiem

jak będzie dużo latał w transporcie i z ciężką maszyną na d*pie to miękka oś konieczna

1 minutę temu, NewVario napisał:

Walczyłem przez rok z gwarancją i serwis robił cuda, aż w końcu inżynierowie z fabryki NH się przyznali do błędu i tyle. Kopnęli mnie w przysłowiową du****.

jeżeli masz to na papierze to jaki problem rękojmie zgłosić? chyba że to tylko było "powiedziane" żeby klient już nie drążył tematu...

2 minuty temu, NewVario napisał:

zym się to objawia ? Podczas pracy, transportu, a nawet jazdy na pusto ciągnik na każdej nierówności (co sekundę - dwie) ładuje pełne ciśnienie, ponieważ sterowanie osią jest hydrauliczne (pompa zębata, więc ładuje 100% ciśnienia, a nie jak wielotłoczkowa, tyle ile Ci potrzeba). Dostałem przeprosiny od kierownika regionalnego i tyle w temacie. 

idąć tym tropem rozwiązaniem jest montaż pompy wielotłoczkowej- jaki to problem dla serwisu/fabryki? to nawet występuje jako opcja przy konfiguratorze jak dobrze kojarze...

Opublikowano

Mam kwity na tę wadę w postaci zgłoszeń oraz oficjalnych pism / e-maili. Co do osi w johnie to ona tam działa na innej zasadzie i bym się jej nie obawiał (może nie tyle na innej zasadzie co inna budowa układu + pewnie pompa wielotłoczkowa). 

Opublikowano
3 minuty temu, NewVario napisał:

Mam kwity na tę wadę w postaci zgłoszeń oraz oficjalnych pism / e-maili.

i co? działasz coś z tym? czy odpuściłeś?

Opublikowano

Tak jak wyżej napisałem, przestały mnie bawić przepychanki z dealerem i kierownikiem regionalnym. Poproszę redaktora (dwa czołowe czasopisma rolnicze) o opisanie mojego przypadku ku przestrodze innym, żeby nie kupowali tej konfiguracji. 

Opublikowano

ja bym do adwokata zaniósł kwity i niech walczy- jeżeli na tych kwitach masz napisana to co przedstawiłeś tutaj to masz czysty i pewny temat

a owszem, PR też trzeba zrobić dla takich działań 👍

Opublikowano

Kolego nie jestem fanem deera, lecz powiem Ci tak, nie patrz ceną ! Mam 2 nowe ciągniki z CNH i 3 nowy zamówiłem z Valtry, bo mam już dość tego dobrodziejstwa (chodzi mi o to, że 7 lat ciągnik, 7000 mth wypadałoby mu robić kalibrację rewersu co dzień i wgl. szarpie , mają dużo niedociągnięć na dłuższą metę) ale spójrz na finansowanie: 

Czasem ciągnik droższy ale 15-20 tyś tańszy na kredycie. 

Opublikowano
1 minutę temu, NewVario napisał:

Mam 2 nowe ciągniki z CNH i 3 nowy zamówiłem z Valtry

to chyba razem piwo pijemy:)

co wziołeś? może być na priv

Opublikowano
Przed chwilą, Bartek933 napisał:

Ja bym spojrzał na DF też

ja mam problem i ich ergonomią....niby kolorowo ale jakoś tak nieporęcznie....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Dobry wieczór! Po wielu latach użytkowaniach przeróżnych modeli serii średniej Ursusa tj. 4011-360 i to WIELU egzemplarzy postanowiłem zmienić mojego C-360 3P na coś.. innego. Szukam ciągnika o mocy maksymalnej 70km i cenie do 70tys. Rozważam dość poważnie Zetora 4340 i dlatego chcę wiedzieć jakie są jakie podstawie zalety ale przede wszystkim jakie są jego wady. Nie mogę znaleść informacji na temat mostu carraro, chociaż jakiś czas temu słyszałem że jest kosztowna naprawa. Dlatego chciałbym, aby zabrali głos użytkownicy Zetora, by wypowiedzieli swoje zdanie na temat tego modelu bądź innych pośrednich. Ciągnik będzie mi służył głównie do transportu oraz do koszenia łąk. Nie ukrywam również że będzie mi też służył jako lokata kapitułu😊. Dlatego byłbym bardzo wdzięczny za pomoc oraz jest na otwarty na inne alternatywne ciągniki. Rozglądam się również za Ursusem 4514, MF 362 bądź innymi modela Massey Fergusona,ale może jest jakiś ciągnik który ktoś mógłby mi polecić niekoniecznie z wyżej wymienionych marek.
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v