Polecane posty

Irenicus    0

Szukam porady, to mój pierwszy nowy ciągnik, i pojawiają się pierwsze wady, jak to załatwiacie? Do tej pory zglaszałem telefonicznie ale nie dają żadnego papieru jak przyjeżdżają. Jak to udokumentować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    868

na you tube z tym najlepszy sposób


kurka piszcie jak to jest u was bo może gość juz kreci


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Irenicus    0

Dzięki za poradę żeby wysyłać zgłoszenia mailem ale do kogo, do dealera? Czy do serwisu?

I czy wiecie może o jakimś rzeczoznawcy koło Lublina który by niezależnie stwierdził stan techniczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Irenicus    0

Sory ale nie chciał bym na razie robić im złej reklamy, wysłałem mailem podsumowanie sytuacji tak jak radziliście zobaczymy... dam znać co wyjdzie. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz19941
      Witam wszystkich bardzo serdecznie, 
      mam zamiar kupić nowego Johna ale stoję pod znakiem zapytania czy lepiej seri 5m czy 6m. Różnice w cenie są spore w porównaniu do tych samych mocy oraz wyposażenia. Ciągnik miałby pracować w ładowaczy plus cięższe prace polowe. Czy ktos użytkował wymienione modele i mógłby się podzielić rzetelna opinia bądź doradzić coś. Ciągnik o mocy coś koło 110 koni. Pozdrawiam!
    • Przez krystek1992
      Tak jak w teamcie. Myślę że mam trochę za duże ciśnienie w skrzyni ponieważ półbiegi strasznie szarpią podczas zmiany z 1 na 2 i z 2 na 3. Uczucie jakby półbiegi ktoś z pistoletu wystrzeliwał. Wciskam i w mikrosekundzie cyk siedzi nawet komputer nie zdąży obrotów odjąć i robi to gdy już półbieg siedzi przez co jęczy skrzynia i szarpie. Sprężynki zmienione od półbiegów w skrzyni. Chuda i długa i króka i gruba. Żadnych rezultatów.
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez john_deere7430
      Problem polega na tym ze podczas pracy z opryskiwaczem gdzie jest skrętny dyszel i na uwrociach pod ciśnieniem wyrzuca przewody z gniazd i wylewa się olej pod ciśnieniem ,gniazda nie są wyrobione ani dużo nie pracują , nie ważne na których są podpięte na każdej parze wyjść wyrzuca ,wcześniej było wszystko okej , ktoś wie o co może chodzić ? 
    • Przez mx_racer
      Witam mam nietypowe pytanie wymieniam olej w skrzyni w swoim JD 5100Ri w instrukcji jest napisane ze wchodzi 55l odkręciłem korki spustowe są dwa tak pisze w instrukcji wszystko niby okej olej leci ale zleciało mi raptem ze 30-35l mimi tego że był stan w ciągniku dodam ze ładowacz i ramiona podnośnika są opuszczone. O co może chodzić? Gdzie te 20l mimo stanu się zadziało?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj