Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam mf 6190 z przekładnią dynashift i od jakiś kilku dni dzieje się coś takiego że czasami zapala się lampka od sciśnienia oleju skrzyni i półbiegi same się przełączają na półbieg D po czym kiedy żarówka od smarowania skrzyni gaśnie znów samo przełącza się na półbieg taki na jakim jechał wcześniej. Na postoju jest to samo i słychać dźwięk zmiany półbiegu oraz świeci się żarówka od ciśnienia oleju w przekładni. Zakupiłem ten ciągnik z 3 albo 4 lata temu i w zeszłym roku wymieniany był olej w skrzyni na fuchs. Spotkał sie ktoś z czymś takim albo ma jakiś pomysł od czego to może być?

Pozdrawiam

Opublikowano

Masz utratę ciśnienia, przyczyn może być kilka na początek sprawdź filtry skrzyni, poczytaj wątki o sterowaniu tej skrzyni. Zapnij zegar i sprawdź czy w momencie zapalenia lampki występuje na pewno utrata ciśnienia. 

  • Like 1
Opublikowano

Bez zegara nic nie zrobisz. U mnie jak się okazało nieszczelność była na oringach od pompy. Przy wymianie jeden serwis spartaczyl i kosztowało mnie to kupę pieniędzy 

Opublikowano

Okej to jeszcze sprawdzę tym zegarem. Dzisiaj agregatowałem pole i w czasie dojazdu do pola oraz przez jakieś dwa przejazdy co jakiś czas zaświecała się lampka od ciśnienia oleju w skrzyni oraz ta pierwsza od lewej duża z trójkątem (nie wiem od czego ona jest) i po tych dwóch przejazdach wszystko było normalnie i nie traciło ciśnienia ani półbiegi same się nie przełączały.

Opublikowano

U mnie w 3060 potrafi się zapalać po porządnym myciu zruszą się kable  na deklu i później się zapala ten czujnik z tym przewodem musisz sprawdzić jego połączenie żeby się nie ,,dyndał"

 

 

 

Massey ferguson 3060,3065 elektrozawór, czujnik, płyta -części ...

Opublikowano

Kable były w miarę okej ale dla pewności poprawiłem ale nie ma żadnej różnicy, a zegarem nie patrzyłem po takowego nie posiadam. Jedynie dzisiaj kiedy kosiłem trawę i znowu sam półbieg sie przełączył i lampa od ciśnienia sie zaświeciła przestał działać wom i zaczęła mygac kontrolka od niego więć wyłączyłem i jak ciśnienie powróciło włączyłem wom i wszystko było git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v