Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przerabiał ktoś temat opadania podnośnika tylnego pod obciążeniem? Wymieniłem uszczelniacze na tłoku, u mnie jest c110 - gładź cylindra ok, niestety, to nie pomogło. Gdzie teraz szukać usterki? w tym rozdzielaczu siłowym pod siedzeniem? czy może w rozdzielaczu pod kierownicą? zamówiłem już uszczelki rozdzielacza pod kierownicą. Olej jest, ciągnik ładnie podnosi na wolnych obrotach. 

Opublikowano

Da się u Ciebie sterować podnośnikiem którąś dźwignią przy kierownicy, bo raczej nie. U Ciebie winny będzie regulator pod siedzeniem. Najpierw wyreguluj cięgło od dźwigni sterowania nim. Jak to nic nie da to nic nie zrobisz. Zarówno regulator jak i rozdzielacz możesz jedynie uszczelnić w przypadku wycieków zewnętrznych. Jeśli puszcza wewnątrz a jest suchy to szkoda ruszać i wymieniać jakiekolwiek uszczelki.

  • Thanks 1
Opublikowano

Nie da się Nim sterować dzwigniami przy kierownicy. Pługa 4skibowego nie utrzyma, w tamtym roku tak się stało, a od zawsze dbaliśmy o to, aby blokować siłownik mechanicznie tą rączką pod siedzeniem. Rozdzielacz jedynie puszcza do zewnątrz przy gumkach cięgien od hydrauliki zewnętrznej i dlatego chcemy to uszczelnić. Jak wyregulować to cięgło? 

Opublikowano

Po podniesieniu podnośnika jak dźwignia od regulatora wróci w pozycję zero i będzie podnośnik opadał to spróbuj minimalnie przesuwać dźwignię w pozycję podnoszenia. Jeśli przestanie opadać a nie będzie słychać zmiany w pracy pompy to wtedy tak skróć cięgno żeby dźwignia wróciła w pozycję zero a oś regulatora pozostała w pozycji gdzie podnośnik już nie opada.

  • Like 1
Opublikowano

Dzieki za odpowiedz! Na wyłączonym silniku i podniesionym pługu, słuchać jak podnośnik opada, po delikatnym pociągnięciu dźwigni na pozycje podnoszenia przestaje. Wiec pewnie w tym był problem

Opublikowano
Ale tak jak pisałem podciągnij tylko tyle ile trzeba żeby przestał opadać, nie przesadzaj bo może Ci zacząć grzać olej
Ale tak jak pisałem podciągnij tylko tyle ile trzeba żeby przestał opadać, nie przesadzaj bo może Ci zacząć grzać olej
Opublikowano

Trochę dużo trzeba by było podciągnąć tej raczki i Jednak po rozebraniu regulatora siłowego okazało się, ze jest na nim spora rysa w środku, chyba od tej kulki na prawym przewodzie. Kupię nowy i zdam relacje czy pomogło. Regulator mam na 3 otwory i chyba taki zamówię. Ten na 5 otworów jest lepszy? Ma ktoś jakieś doświadczenia z ewentualnym przerabianiem hydrauliki pod regulator z 5 otworami?

Opublikowano

Na 5 otworów to starsze rozwiązanie gdzie podnośnikiem można było sterować i regulatorem i rozdzielaczem przy kierownicy. Nikt tego raczej nie zamieniał. Najczęściej ludzie to wywalają całkiem i podpinają siłownik pod sam rozdzielacz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v