Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem z blokującym się ehr em. Po odpaleniu i odblokowaniu przestaje świecić pomarańczowa kontrolka i podnośnik podnosi i opuszcza. Po chwili zapala się pomarańczowa kontrolka i podnośnik nie reaguje. Dodam że z poziomu blotnikow można podnieść i opuścić. Tak samo ręcznie naciskając cewki. Po zgaszeniu i odpaleniu na chwilę podnośnik z poziomu kabiny działa i sytuacja się powtarza.

Opublikowano

Podaj na początek kod błędu z kontrolki jak się zablokuje, czyli zlicz szybkie mignięcia przerwa i kolejne szybkie mignięcia. Ja miałem podobną sytuację, to winna była dźwignia od podnoszenia/opuszczania w podłokietniku (robiła zwarcie). Ale sugestia wskazana wyżej też bardzo pomocna, bo te przyciski na błotnikach lubią szwankować.

Opublikowano

No ale w momencie gdy kontrolka pomarańczowa zaczyna migac, wtedy podnośnik nie działa, za wyjątkiem przycisków na blotni

14 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

 

Mógłbyś coś więcej powiedzie o tym błędzie?

Opublikowano

Kod 31 - Centralka wykrywa, iż prawy czujnik przeciążenia jest odłączony, ale przyczyna blokowania EHR będzie pewnie inna, coś pewnie robi jakieś zwarcie, dźwignia, może elektrozawór, przyciski, musisz szukać.

Opublikowano

Mam podobny problem w agrotronie 150 MK3. Ciągnik po uruchomieniu normalnie opuszcza i podnosi maszynę. W czasie jazdy na pole podnośnik się automatycznie blokuje co jest prawidłowe. Problem polega na tym że nie można go później odblokować. Wcześniej pomagało jeszcze czasem zgaszenie i odpalenie wtedy podnośnik zaczynał działać. Teraz dopiero gdy postoi 1-2 godziny zgaszony zaczyna działać normalnie aż do jazdy po drodze gdy się sam zablokuje i tak w kółko. 

Kontrolka 1-0-1-0

Obstawiam gdzieś zwarcie, wilgoć bo gdy były jeszcze ciepłe dni to chodził. Gdzie szukać problemu?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli dobrze odczytałeś, że to błąd 11, to oznacza, że problem leży (według książki) w elektrozaworze sterowania podnoszeniem podnośnika (zwarcie lub jest odłączony).

Jak podnośnik się automatycznie blokuje? Po pierwszym odblokowaniu nie powinno Ci się automatycznie blokować, chyba, że użyłeś zewnętrznych przycisków. Ogólnie jak jest zablokowany podnośnik lub nie jest dźwignia podnośnika ustawiona w pozycji podnoszenia (po odblokowaniu), to nie działa amortyzacja podnośnika.

Edytowane przez ton16
Opublikowano

Automatyczne blokuje to znaczy podnoszę maszynę jadę na pole, po jeździe muszę go odblokować ale to jest normalne tak było zawsze. Tyle że nie mogę. Gdy odpalę ciągnik po dłuższym postoju podnośnik normalnie podnosi i opuszcza, nic się nie blokuje. Dopiero po jedzie na pole jest blokowany. 

Gdzie szukać tego elektrozaworu? 

Tak jak wspomniałem też mi to wygląda na jakieś zwarcie

Opublikowano

To samoczynne blokowanie nie jest normalne, też mam MK3 i nic się nigdy nie blokuje, ale uszkodzony przycisk na błotniku może coś takiego robić. Cewki są na rozdzielaczu z tyłu ta sekcja z wężem do siłowników,ale wątpię że to cewka możesz zamienić je z tymi od womu i blokady z boku skrzyni i zobaczysz czy coś się zmieniło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v