Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzięki. Niby problem ten sam tylko właśnie mnie to ciekawi że u mnie popdompujesz pedałem parę razy i ruszysz normalnie, pedal jest wtedy twardszy delikatnie tak jakby gdzies w tym mechanizmie sterującym bylo powietrze tylko już nima pomysłów gdzie. Jeszcze w sobotę będę miał ciągnik w domu to sprubuje wpiąć się w wysprzeglik tą pompką u góry na pedale bo ona jest taka sama jak ta na serwie i będę widział czy sprzęgło będzie dało se wyczuć, co oznaczałoby że wina jest w serwie, czy trzeba wyciągać silnik i próbować to koło toczyć albo wysprzeglik kolejny raz zmienić. 

Opublikowano

Pełno ich jeździ na robocie dworca, ja teraz mieszkam w mieście to widzę tego mnóstwo. Jak byś nie dał rady jakoś się kiedyś możemy zgadać. Obejrzeć mogę czy naprawie nie wiem. 

Opublikowano

To ja mialem problem w tym Case. Po zmianie tarczy tak sie stało, zanim przetoczylem koło i docisk troche nim tak jezdzilem, i czasami bylo dobrze, ale wiekszosc z szarpnieciem. Po przetoczeniu jest bajka.

Opublikowano

Nono tylko u Ciebie było normalnie na linke bez żadnego pierdzielenia A u mnie pompka na pompce, serwa, zaworki i ciul wie czy to siedzi tu czy tak jak u Ciebie A wyciągać silnik u tego klamota to nie takie hop siup trochę roboty jest a pasuje żeby on jeździł. Jak już wyeliminuje wszystkie inne możliwe opcje to wyciągnę ten silnik. 

Opublikowano

Problem rozwiązany. Pomogło któreś z kolei ustawienie pompki górnej, pedału, oraz pompki na serwie. W końcu przestałem się sugerować tym że pedały hamulca i sprzegła muszą być na jednej płaszczyźnie (co przeczytałem w jakimś poście na forum też o ustawianiu pedału w fastraku), a luz na Dolnym serwie policzyłem sam, nie sugerując się ilością podkladek według wzoru z serwisówki, tylko poprostu żeby był luz 1 mm. Dziś cały dzień sprzęgło było dobre. Jeszcze nie jest to ideał jak naprzyklad w starszym co ma serwo pneumatyczne ale już normalnie bez najmniejszego problemu można ruszać z wyższych biegów płynnie. Myślę jednak ze przetoczenie tego koła jeszcze trochę by to poprawiło ale to już temat na zimę albo gdy trzeba będzie remontować silnik. Póki co uważam problem za rozwiązany. Dziękuję za wszelką pomoc.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Tomekdarlak2 napisał:

. Jeszcze nie jest to ideał jak naprzyklad w starszym co ma serwo pneumatyczne

będzie inaczej bo tamto serwo reaguje płynniej

Dzięki za ten post i opis końca twoich problemów! Bezawaryjności kolego! 

Edytowane przez hubertb

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v