Skocz do zawartości

Ursus C-360 -Gaśnie jak nagrzeje się silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem, a mianowicie jak pochodzi ciągnik popracuje i nagrzeje się silnik to zaczyna tak jakby kopcić z tłumika ciągnik się dusi i gaśnie. Odczeka się chwilę, aby lekko przestygł i można dalej pracować.

W czym może tkwić problem? Wymieniłem filtry paliwa, filtr oleju zmieniłem też olej (chciałem już wymienić na nowy), ale nie wiem, w czym może tkwić przyczyna. Tzn. po zmianie filtrów paliwa jeszcze 60--tki nie przetestowałem. Pracowała na kawałku pola koło domu, ale tu nic się nie działo i może za krótko aby uwidocznił się problem.

Jednak chciałbym dopytać czy to filtry byłyby problemem czy może coś innego warto sprawdzić. Ktoś może nasunie jakieś rozwiązanie.

 

Nie wiem, jakim cudem miałem tu konto i przestało działać. Trudno się mówi zacznie się wszystko od nowa. :ph34r:

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, alkhor napisał:

Mam taki problem, a mianowicie jak pochodzi ciągnik popracuje i nagrzeje się silnik to zaczyna tak jakby kopcić z tłumika ciągnik się dusi i gaśnie. Odczeka się chwilę, aby lekko przestygł i można dalej pracować.

W czym może tkwić problem? Wymieniłem filtry paliwa, filtr oleju zmieniłem też olej (chciałem już wymienić na nowy), ale nie wiem, w czym może tkwić przyczyna. Tzn. po zmianie filtrów paliwa jeszcze 60--tki nie przetestowałem. Pracowała na kawałku pola koło domu, ale tu nic się nie działo i może za krótko aby uwidocznił się problem.

Jednak chciałbym dopytać czy to filtry byłyby problemem czy może coś innego warto sprawdzić. Ktoś może nasunie jakieś rozwiązanie.

 

Nie wiem, jakim cudem miałem tu konto i przestało działać. Trudno się mówi zacznie się wszystko od nowa. :ph34r:

Jak najbardziej filtry mogły być tego przyczyną, miałem taki przypadek, tylko to się działo pod większym obciążeniem, zaczynało brakować paliwa i silnik gasł, filtry były czyste, jednak papierowy jakby skamieniał.

 Przyczyna może być także i inna i tak jak tu koledzy pisali, jeżeli problem się powtórzy po wymianie filtrów, trzeba natychmiast sprawdzić czy obróci wałem.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

W sumie nie byłem przy tym jak się coś takiego pojawiło tylko mówił mi driver, który orał pole. Zrobiliśmy te filtry i nie wiem jak będzie dalej.

Ale, o co chodzi z tym kręceniem wału czy da radę? Jak mam to dokładnie sprawdzić? I jak będzie ciężko to misa w dół tzn. jak mam to rozumieć?

Napiszcie dokładnie instrukcje na ten wał. Zanotuję sobie wszystkie informacje od Was i jak będzie się robić to się sprawdzi wtedy jak się pojawi dalej taki problem, bo teraz to nie wiem. Może to filtry były zobaczy się dopiero.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie mi też to się działo w orce, a z wałem no co, zgaśnie to kręcisz rozrusznikiem, jak nie obróci to gdzieś puchnie,  na tłokach albo na wale coś się dzieje. No jak nie wiesz czemu misa w dół, no trzeba rozebrać i sprawdzić.

Ale obstawiam że filtry, lub też kranik przypchany jak ktoś tu pisał i pod obciążeniem brakuje mu paliwa.   :)

Edytowane przez Sean
Opublikowano
38 minut temu, Andrz_ napisał:

Napisał że zaczyna kopcić , jakby miał braki w paliwie to z czego dym ? 
 

Przeczytaj pytanie jeszcze raz, ze zrozumieniem,i odpowiedz w temacie jak masz coś do dodania

Opublikowano

temat jak rozmowa ze ślepym o kolorach, jak autor nic nie wie tylko to ze gaśnie bo mu kierowca powiedział ale gaśnie z jakiego powodu z braku paliwa ze przed kolejnym odpaleniem musi go przepompowac czy gaśnie z innych powodów? sprawdź filtr powietrza sprawdzić układ paliwowy i dopiero później można myśleć o grubszych sprawach

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, jacek3773 napisał:

Przeczytaj pytanie jeszcze raz, ze zrozumieniem,i odpowiedz w temacie jak masz coś do dodania

Otóż czytam ze zrozumieniem i puki co to to wydaje mi się  i ze silnik raczej łapie na tłoku bądz panewkach ew jak kolega wyżej napisał zatkany filtr powietza, Poza tym nie wiemy czy po zatrzymaniu silnik sie kręci czy musi przestygnąć żeby się ruszyć wiec myśle że zamiast na mnie naskakiwać sam poczytaj ze zrozumieniem . Dym z komina pojawia sie dlatego że ciąnik ma gwałtowne obciążenie co by wskazywało na zaciskanie tulei bądź wału albo z braku powietrza.  Jak nie ma disla  po prostu traaci moc bez dymienia bo niby czym ma dymić . Pwtórzę jeszcze raz ; żeby sie kopciło z komina coś musi sie spalać więc filtry paliwowe bym wykluczył
Pozdrawiam

Edytowane przez Andrz_
Opublikowano

A czy to nie są może objawy zacierających się wtryskiwaczy? Pewien specjalista mi powiedział, że to może dotyczyć wtryskiwaczy. No i aby sprawdź też zawory czy jest prawidłowy luz. Bo jeśli silnik gaśnie tylko po rozgrzaniu, a zimny odpala i pracuje normalnie to raczej będzie to któraś z tych przyczyn.

Filtry paliwa raczej odpadają, bo były wymienione. Przy okazji filtr oleju, bo olej też zmieniałem. Było też sprężynowanie i dalej to samo. Ciągnik popracuje nagrzeje się i pa pa pa, pafff. Ostygnie i można normalnie rozpalić i pracować. Tak jakby nie było paliwa niby. Sam rozrusznik daje radę kręcić, także rozrusznik pracuje, ale ciągnik musi przestygnąć, aby go rozpalić.

Płyn w chłodnicy jest.

 

Trzeba zrobić jakieś dokładniejsze obserwacje, bo na razie sam mało wiem i chciałem się nakierować, w którym kierunku szukać.

Opublikowano

Sprawdzić luz zaworowy ,jak ci zgasnie to rozrusznik normalnie kręci czy z oporem, układ paliwowy dobry wg ciebie ale nie sprawdziłeś, lo zgaśnięciu prubowałeś podpompować paliwo i odpalic?? Robiłeś jakieś remonty wcześniej

Opublikowano
1 godzinę temu, alkhor napisał:

A czy to nie są może objawy zacierających się wtryskiwaczy? Pewien specjalista mi powiedział, że to może dotyczyć wtryskiwaczy. No i aby sprawdź też zawory czy jest prawidłowy luz. Bo jeśli silnik gaśnie tylko po rozgrzaniu, a zimny odpala i pracuje normalnie to raczej będzie to któraś z tych przyczyn.

Filtry paliwa raczej odpadają, bo były wymienione. Przy okazji filtr oleju, bo olej też zmieniałem. Było też sprężynowanie i dalej to samo. Ciągnik popracuje nagrzeje się i pa pa pa, pafff. Ostygnie i można normalnie rozpalić i pracować. Tak jakby nie było paliwa niby. Sam rozrusznik daje radę kręcić, także rozrusznik pracuje, ale ciągnik musi przestygnąć, aby go rozpalić.

Płyn w chłodnicy jest.

 

Trzeba zrobić jakieś dokładniejsze obserwacje, bo na razie sam mało wiem i chciałem się nakierować, w którym kierunku szukać.

Sprawdziłeś  czy leci paliwo ze zbiornika, może kranik zapchany, albo syf nachodzi ze zbiornika, nie twierdzę że to wina braku paliwa tylko, bo nie widziałem co się dzieje, ale to trzeba  najpierw sprawdzić, a nie podniecać się że rozrusznik sprawny i doszukiwać się zacierających wtryskiwaczy, jeden mógłby szwankować a nie od razu wszystkie, bzdur słuchasz i je powtarzasz. Rozrusznikiem miałeś zakręcić czy wał się obraca, czy coś nie puchnie, a nie zobaczyć czy jest sprawny.

Opublikowano

Nie żaden filtr,nie zawory, wtryskiwacze,i co najśmieszniejsze nie olej.Zatkany kran paliwa,albo pierwsza śruba przelotka przy pompie zasilającej,pompa będzie pracować na ograniczonym przepływie zanim zgaśnie.Ale jak nie chce słuchać to niech kombinuje.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Nie na tyle żeby silnik gasł. To nie jest tak że gaśnie na rozgrzanym, gaśnie jak potrzebuje więcej mocy, a wtedy jest już rozgrzany i wyssie wszystko paliwo które jest dostępne, potem napłynie nowe i jakoś tam silnik pracuje, a temu się wydaje że wystygł i już chodzi dobrze, założę się że w zbiorniku paliwo nadmiarem prawie nic nie powraca.

Edytowane przez Sean
Opublikowano
12 godzin temu, Alamo napisał:

Nie żaden filtr,nie zawory, wtryskiwacze,i co najśmieszniejsze nie olej.Zatkany kran paliwa,albo pierwsza śruba przelotka przy pompie zasilającej,pompa będzie pracować na ograniczonym przepływie zanim zgaśnie.Ale jak nie chce słuchać to niech kombinuje.

U mnie też tak było, kilka razy, wydawało się że silnik się kończy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v