Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.

Edytowane przez maniek6414
Pomyka w nazwie skrzyni
Opublikowano

Z tym już walczył znajomy elektryk. Błędy jakie pozostały po diagnostyce to HCU 52- uszkodzenie czujnika uciągu (uszkodzenie chyba nie ma wpływu na jazdę), PEC 60, 61- nie działają SCV  oraz rcu 27, 57 (nie mam opisu tych błędów). Pozostałe błędy wykasował. Gdzie jeszcze szukać przyczyny bo serwis może przyjechać najwcześniej za miesiąc.

Opublikowano

kody pec są od sterownika gniazd scv, natomiast rcu to skrzynia i skoro są dalej to jest problem. Trzeba posprawdzac w adresach czy czujnik ciśnienia działa prawidłowo lub czy nie urwał się kabel od niego

  • Thanks 1
Opublikowano

Usterka usunięta. Okazało się, że poluzowała się wsuwka na jednej z cewek znajdujących się pod skrzynią i wystarczyło wymienić końcówkę na nową i po sprawie. Przy okazji usuneliśmy usterkę, z którą borykaliśmy się od 7 miesięcy, mianowicie za każdym razem przy próbie odpalenia ciągnika palił bezpiecznik od rozruchu (30A). Serwis po podpięciu kompa nic nie znalazł tylko stwierdził, że musi być uszkodzona któraś wiązka. Aby ją naprawić (raczej wymiana na nową) chcieli ciągnik zabrać do siebie a że był to środek żniw i jakoś nie widziało mi się wymieniać wiązek ciągnik został a odpalany był "na krótko". Co się okazało przy okazji znajomy elektryk po 5 minutach sprawdzania przewodów od odpalania odkrył uszkodzony czujnik pod skrzynią od bodajże pozycji neutralnej. Bez kompa tylko zwykły miernik i trochę chęci i jak to określił troszkę podstawowej wiedzy i ciągnik odpala. Dzięki za pomoc

Opublikowano

Witam mam podobny problem mianowicie po przełączeniu rewersu w przód lub tył ciągnik nie jedzie N miga ale nic nie piszczy po włożeniu bezpiecznika diagnostycznego żaden błąd nie wyskoczył a i jeszcze gdy mam wciśnięte sprzęgło i zmienię rewers na jazdę do przodu lub do tyło to jedzie bez problemu, oczywiście jest to rewers elektrohydrauliczny.

Opublikowano

JD 5100M z 2003 rok.

Nie działa rewers.

Na wyświetlaczu niecswieci się N .

NIE wchodzą biegi do przodu ani do tyłu 

 

Opublikowano

Jd 6520 po wymiane olejów rewers działa a nie chcę jechać ciągnik wyskakuje niebieska informacja na wyświetlaczu co może być przyczyną przed wymianą wszytko dobrze chodziło przekaźnik za siedzeniem niby ok cewka pod skrzynią czy rewers może się skończył ?

Opublikowano

Witam mam podobny problem. Ciągnik stał tydzień po uruchomieniu zaczęło rozłączać mi rewers po chwili ciągnik przestał jeździć . Na zimym ruszy kilka x do przodu do tyłu i po chwili nie działa wgl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


    • Przez aprochota
      witam mam problem z temperaturą silnika w tym ciągniku mianowicie utrzymuje się na godz 14 stej a w trakcie upału i orki idzie nawet ciut wyżej. chociaż ciągle na zielonym polu mam ciągnik od niedawna i niewiem czy ma tak być czy nie. termostaty i visko zmienione na nowe. jak to u was jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v