Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 
Posiadam przyczepę Autosan D-47, którą w tamtym roku zacząłem remontować. Zrobiłem podłogę, naprawiłem burty, poprowadziłem nową instalację elektryczną i całość pomalowałem. W tym roku chciałbym zrobić instalacje pneumatyczną i hamulce. 
Chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy takiej instalacji, jakie części zakładać, jakie rozmiary siłowników pneumatycznych, jaki rozmiar przewodów zastosować itd.

Będę wdzięczny za każdą pomoc. 

583DE862-6FF0-4215-9237-0225639A8BB6.jpeg

Edytowane przez grmiba
Opublikowano

raczej nic nowego nie wymyślisz montuj takie części jakie były orginalne dobrze wszystko poskręcaj na nowych czesciach i nie może nie działać co do przewodu to polecam harmonijkę

  • Thanks 1
Opublikowano

to zależy jak duza bedzie srednica cylindrów im wieksza butla tym więcej razy zahamujesz w jednym czasie gdy np masz słabą spręzarke a jedziesz z góry i musisz cały czas delikatnie przychamowywać 

Opublikowano
3 godziny temu, ma123 napisał:

raczej nic nowego nie wymyślisz montuj takie części jakie były orginalne dobrze wszystko poskręcaj na nowych czesciach i nie może nie działać co do przewodu to polecam harmonijkę

Jestem tego samego zdania , też mam oryginał i działa tak jak ma działać 

ps. mat123 , harmonijka?? chodzi Ci o taki sprężysty przewód?

Opublikowano
9 godzin temu, andrzej78 napisał:

Butla oczywiście duża - chyba 40 litrów . Siłownik osi przedniej 100 mm , osi tylnej 80 mm. Poza tematem : dlaczego zamontowałeś skręcane felgi - do wytrzymałych nie należą.

W poprzednim sezonie 2 koła strzeliły i założyłem awaryjnie od kolegi. Zastanawiam się nad wymianą kół na tirowe, słyszałem że są bardziej wytrzymałe. 

Opublikowano

może zamiast rurki zastosować przewó tylko trzeba by kruciec przerobić z wyjść zaworu i siłownika są tego duże zalety nie ma problemu z dogięciem do ramy ja mam takie i działa wytrzymują ciśnienie 6 bar 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez LMB
      Dzień dobry, mamy przyczepę rolniczą zakupioną ok. 1990 r. przez mojego ojca. Posiadamy tablice rej., dowód rej. stary niestety zaginął dowód zakupu- faktura.
      Na przyczepę nie ma przeglądu, OC.
      Nigdy nie była przetestowana na mojego tatę. 
      Chciałbym ją zarejestrować.
      Prosba o pomysly jak podejść do tematu.
       
      Dziekuje 


    • Przez Czarek525
      Witajcie, próbuję uszczelnić siłownik z Autosanki D55 i chciałbym też wymienić te białe plastiki uszczelniające (prowadzące?), ale nigdzie nie znalazłem nowych i podobno nigdy takich nie było. Fabrycznie były takie montowane czy to pomysł "garażowy" ? Czy w Autosanach d55 były montowane takie same siłowniki co w modelu D47?



    • Przez darko1987
      Witam potrzebuje takiego koła tylko gumowe do pługa obrotowego overum 20251117_152658.heic20251117_152658.heic
    • Przez Dastan
      Szukam czegoś co podawało by pellet/owies do kotła ~8m, ale musi być kilka metrów w poziomie, a pod koniec pod kątem sporym. Pomyślałem o tych żmijkach elastycznych ze spiralą, czy posiada ktoś coś takiego? Oprócz powyższego zastosowania nadaje  się to np. do załadunku resztek z płaskiego dna bina? Pod dużym kątem daje to rade? Wydajność nie musi być duża. Ewentualnie co innego zamiast elastycznego stricte do podawania pelletu? Są niby plastikowe rurki, a ale jak już ma bys spierala i motoreduktor to lepiej elastyczne.  
    • Przez marstan
      Czesc! jaki oprysiwacz polecacie? mam na oku Tomled 600l lance 12, jak uwazacie jest dobry? Moze polecacie jakis inny. Mam Fergusona 255. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v