Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
emilchaja

Problem z napędem w MF 698

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
emilchaja    4

Witam problem polega na tym że siedząc w kabinie i skręcając kołami w lewo przy cofaniu do tyłu słychać tak jakby przednie prawe koło łupało(siedząc w kabinie). Jadąc prosto do przodu skręcając w lewo lub w prawo jest wszystko ok. jadąc do tyłu i skręcając kołami w prawo też wszystko jest ok. po rozebraniu krzyżaki są w porządku jedynym mankamentem było pęknięte łożysko ślizgowe to na którym skręca cała przednia zwolnica.Jeśli ktoś ma inne pomysły bardzo proszę o pomoc i z góry bardzo dziękuje. NUMER łożyska to SKF GAC 45 F

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    4

Witam a czy u Ciebie było widac że krzyżaki są zużyte (np. luz )bu u mnie poruszając je ręką nie wyczuwa się luzu, też Ci strzelało przy skreconych kołach do tyłu czy jadąc do przodu i skręcając też? Z góry dzięki za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luckywasak    15

Sprawdz sobie luz poprzeczny na wałku przenoszącym napęd ze skrzyni biegów do przedniego mostu i obficie przesmaruj tulejki które łączą ten wałek z czopami. Wbrew pozorom to właśnie to może być przyczyną stukania. U mnie tak było (łupało na wstecznym przy skręconych kołach i delikatnie grzechotało w czasie jazdy) i wszystko ucichło po dobrym przesmarowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×