Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem  od 2 miesięcy z władymircem , ciągle się zapowietrza , wymienione zostało wszystko od góry do dołu , rurka w zbiorniku wszystkie przewody ,obejmy ,podkładki, pompka zasilająca , filtry ,uszczelki , odstojnik czyszony , nowa uszczelka , pompa i wtryski po regeneracji nie cały rok temu. Prolem polega na tym że pompuje pomką ręczną paliwo zwyczajnie przelewa się do zbiornika powrotem , pochodzi chwilę i gasnie , gdy odkręcę pompkę wypycha ją jest takie cisnienie w układzie że nie mogę jej wcisnąć , co może być przyczyną ? może ktos miał podobnie ? 

Opublikowano
14 godzin temu, luczy1234 napisał:

Witam , mam problem  od 2 miesięcy z władymircem , ciągle się zapowietrza , wymienione zostało wszystko od góry do dołu , rurka w zbiorniku wszystkie przewody ,obejmy ,podkładki, pompka zasilająca , filtry ,uszczelki , odstojnik czyszony , nowa uszczelka , pompa i wtryski po regeneracji nie cały rok temu. Prolem polega na tym że pompuje pomką ręczną paliwo zwyczajnie przelewa się do zbiornika powrotem , pochodzi chwilę i gasnie , gdy odkręcę pompkę wypycha ją jest takie cisnienie w układzie że nie mogę jej wcisnąć , co może być przyczyną ? może ktos miał podobnie ? 

To co opisujesz to trochę dziwne i musisz szukać od pompki do wtrysków. Odkręć przewody paliwowe przy wtryskach i sprawdż czy są drożne i jeśli tak to zostają tylko wtryski.Daj znać jak Ci poszło?

Opublikowano

Szukaj problemu w filtrach i ich obudowach i powrocie. 

Opublikowano

Przy zakładaniu wkładów filtrów trzeba zwracać uwage żeby zakładać odpowiednią stroną do góry. Na niektórych jest to zaznaczane. Jak jest szeroka uszczelka na wkładzie to można przytkać  w korpusie filtrów otwór którym paliwo spływa do kielicha. Kiedyś tak zrobiłem to też były kłopoty.

Opublikowano

Trochę późno zobaczyłem temat. U mnie w takim przypadku winny okazał się zaworek z tyłu pompy który nie puszczal paliwa. Założyłem od c360/c330 i jak ręką odjął. Wcześniej też beczkę sili zjadłem żeby to zdiagnozowac

Opublikowano

Witam a w moim władku cos takiego sie dzieje. Od jakiegoś czasu przy obciążeniu brakuje mu mocy i gaśnie. Wymieniłem filtry i czyściłem odstojnik, pompa wtryskowa była robiona. Zauważyłem że gdy pompuję pompką ręczną robi się takie ciśnienie że nie mogę nią ruszyć. Tzn nie idze na przelew do baku. Może mi ktoś pomóc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v