Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam problem taki nie dziala całe sterowanie ehr w kabinie na konsoli nie wyświetla zadnych błedow jedynie kontrolka z książką przy kierunkach podnoszenia mruga i zeby było śmieszniej ehr na błotnikach działa spotkal sie ktoś z czymś takim ??

Opublikowano

przeczytaj instrukcję 😉.

To że nie działa to twoja wina bo za mało guziki ciskasz  😋, jak pamiętam to po odpaleniu albo tylko po przekręceniu kluczyka należy przesunąć suwak od regulacji wysokości tył-przód i dopiero się odblokowuje . W praktyce to po odpaleniu naciskam po dwa razy przełącznik podnieś potem opuść aż sie ruszą ramiona i wtedy odblokowany jest 

Opublikowano

to jak ty opisujesz to kontrolka nie miga wiem o tym i czytałem instrukcję wiem o tym że jak użyjesz ehr na blotnikach to musisz przesuwać ten suwak w ciągniki żeby uruchomić podnośnik tu problem jest inny czytaj ze zrozumieniem

Opublikowano

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

Opublikowano
24 minuty temu, sebe1033 napisał:

ale żaden kod z błędem nie wyskakuje na wskaźniku gdzie napięcie zawsze jest podane ??

A mi tak po odpaleniu podnośnik nie działa od razu tylko trzeba pociskać przycisk , a podnośnika na transport nie zablokowałeś 

na konsoli zaden błąd nie wywala

chodzi ci o blokade na szybkości opuszczania??

Opublikowano

no to coś się zwaliło ... jeszcze dla pewności pokrętła wszystkie sprawdź , możesz jeszcze prąd odłączyć chyba że odłączasz -masę guzikiem na słupku , jak nie pomoże to tylko serwis 

Opublikowano

chodziło mi że jak prąd odłączysz to się zresetuje może coś , 

co do bezpieczników to masz je z lewej w rogu jak odkręcisz 3 torksy (gwiazdki czy jak tam zwał) 

 

A może gdzieś jaka wtyczka nie łączy , tylko jak z błotników działa to gdzieś schowana musi być ...

Miałem problem z ciśnieniem w silniku odrazu prawie nieraz w czasie jazdy się zapała lampka , serwis przyjechał a tam wtyczka/złącze nie spięte do końca od kabelka od czujnika ... 

Opublikowano

Gaszenie/ odpalanie, odłączanie prądu nic nie da, ja czasem mam taki problem w t6030PC, jest on wynikiem zbyt szybkiego wciskania guzika podnoszenia po odpaleniu silnika- przynajmniej u mnie. Za pierwszym razdem odblokował mi serwis ale chyba sami bardzo nie wiedzieli jak, bo meczyli sie z laptopem, dużo wciskali na raz i poszło a ja nie dopytywałem bo nie spodziewałem sie że ten błąd szybko powróci, potem nauczyłem się sam to odblokować metodą prób i błędów czyli kręciłem i wciskałem co sie dało. Ogólnie ciężko to będzie opisać, poza tym ja mam lepiej bo w kabinie mam dwa guziki od powolnego sterowania przy podczepaniu maszyn i te przyciski tak jak te na błotniku wtedy u mnie działają u cb pewnie trzeba drugą osobe albo robić kilometry w te i na zad. Dodatkowo nie wiem czy to ta sama przyczyna.

Ja robie to guzikiem w kabinie ty musisz na błotniku,,,dajesz do góry, jak podniesie full jeszcze dla pewności wciśnij ze dwa razy i przytrzymaj do góry, potem pokrętłem od ustawiania wysokości podnoszenia daj na max i znowu podnoś na błotniku do góry, ważne jak podniesie  puść i wciskaj jeszcze raz,  u mnie wtedy tak jakby drgnie jeszcze do góry i sam trochę opuści , książka przestaje mrugać i wszystko działa. Nie wiem jak masz teraz ustawione pokrętło od ustawiania wysokości podnoszenia, jeśli już jest na full to opuść na błotniku zmniejsz na gałce i dopiero tak jak pisałem - chociaż może od razu też zadziała nie wiem, ogólnie zawsze robie to na szybkiego i to działa. To wygląda jakby głupiał jakiś czujnik od wysokości i po ustawieniu na max i podniesieniu to sie dopiero razem kalibruje w górnej pozycji.  Napisz czy pomogło

  • Thanks 1
Opublikowano

wykorzystałem kilka twoich pomysłów i zrobilem tak

potencjometr od wysokości na 99 i podnoszenie na 10 i na błotniku max do góry i kontrolka zgasła sama i wszystko hula 

Opublikowano (edytowane)

a ciekawe jakby kalibrację przeprowadzić 🤔 , jak już działa a blokuje się , olej i tak musi być rozgrzany .

Kalibrację sprzęgieł już robiłem ze 2-4 razy szczególnie chodziło mi rewers bo szarpał . 

 

A ta T 4 to ile mth ma już nabite ?

 

 

Edytowane przez sebe1033
Opublikowano (edytowane)

990godzin w 2lata ciągnik pomocniczy do przygotowania paszy dla krow odpowiednik obecnego t5.95 utility

nie wiem czy dało by rade wejść wogóle w kalibracje skoro nie reagował na nic a do kalibracji właśnie ustawienie podnośnika jest wazne

Edytowane przez tomuss17
Opublikowano

ale mi chodzi o kalibrację teraz jak już chodzi może coś nie łapie gdzie jest-na jakiej pozycji/wysokości i się gubi 🤨

 

O to rocznikowo młodszy od mojego T4.95 z 2015 roku , ja tylko 300 mth rocznie robię .

A masz może dolny zaczep/listwę ale tę mocowaną pod mostem a nie tylko listwę krótką mocowaną do konsoli ?

Opublikowano

konsoli ??? chodzi ci o suwnice od górnego zaczepu?? innego rozwiązania u mojego dilera nie widziałem a kalibracji nie robiłem bo minimalny błąd 2% jest

Opublikowano

też go mam do rozrzutnika czy beczki 5 t jeszcze dawał rady ... ale ja tam już dospawałem uchwyty że śrubę przełożyłem przez te dziury w szynie , bo przy tandemie 8 t się pogiął 😫

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Turek12
      Witam po wymienie filtra paliwa nie mogę odpowietrzyć układu paliwo cofa sie do zbiornika paliwa new holland t4.75 2013r miał ktos taki przypadek kiedys? 
    • Przez Haczyk93
      Witam, czy do wymiany sprzegla w new holland TN65F trzeba zdejmować kabinę? Widzę że są śruby od tyłu i zastanawiam się czy jest inny sposób na nie. Jakieś rady ? 
    • Przez Robertb
      Witam mam problem z ogrzewaniem w t 4,65 od jakiegoś czasu przestało działać ogrzewanie ,podejrzewałem  że termostat wymieniłem i nic nadal nie grzeje, odpowietrzyłem tak jak pisze w instrukcji i nadal nic .Dodam że po odpowietrzeniu wąż który idzie od termostatu do chłodnicy nagrzewa się jest gorący a drugi który wychodzi dołem z bloku i idzie do spodu chłodnicy do połowy jest gorący i w połowie tego węża jest zimny . Miał ktoś podobny problem, lub może wiedzieć co jest grane? Będę wdzięczny za jakąkolwiek  pomoc.
    • Przez Patryk211088
      Cześć. Jestem nowy I nie potrafię za bardzo na tym forum się poruszać więc jeśli temat był to sorry😉. Tato posiada t.4.75 na wąskich kołach I chce założyć 420 85 34 I przód 340 85 24, ma ktoś może fotki na takich kołach? Druga sprawa to chip, jak wam się sprawuje po podniesieniu mocy? Jakie wrażenia? Tuner mówi że powinno wyjść około 110km😁
    • Przez pawel1991a
      Witam wszystkich, proszę o tabele rozmiarów opon jakie powinny być z tyłu i z przodu przy ciągniku jak w tytule przy napędzie z przodu i skrętnej osi bo dostałem informację od mechanika że mam źle dobrane i może być problem. Teraz mam przód 7.50-16 a tył 12.4-28. 
      Do sadowników mam jeszcze pytanie czy ktoś użytkuje ten ciągnik z opryskiwaczem Dominiak 2000l i jakie mniej więcej macie spalanie na ha i przy jakim biegi, obrotach i prędkości. 
      Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v