Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy t o normalne że w Zetorze 7011 po wciśnięciu sprzęgła do końca podnośnik nadał podnosi? Bo w c 360 nie podnosi bo łapie 2 stopień, a w Zetorze jak to jest? Czy 2 stopień sprzęgła jest w pedale nożnym i dźwigni ręcznej czy też tylko w dźwigni

Opublikowano
20 godzin temu, Damianzetor7011 napisał:

Czy t o normalne że w Zetorze 7011 po wciśnięciu sprzęgła do końca podnośnik nadał podnosi? Bo w c 360 nie podnosi bo łapie 2 stopień, a w Zetorze jak to jest? Czy 2 stopień sprzęgła jest w pedale nożnym i dźwigni ręcznej czy też tylko w dźwigni

Tylko w dźwigni .

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję bo już się bałem że sprzęgło do regulacji

A jak mam dźwignie przeciągnięta na maksa w tył to duży problem jest to doprowadzić do porządku?

Edytowane przez Damianzetor7011
Opublikowano

A to nie wiadomo . Może linka , może regulacja , a być może i rozpołowienie będzie potrzebne .

Opublikowano

O kurczę bo z tego co wypraktykowałem obroty Z 540 ma 1000 wchodzą a tą dźwignia obok reduktora nie bardzo czyli jak to jest? Bo wychodzi na to że nie mam 2 stopnia więc teoretycznie nie powinny na zapalonym silniku wchodzić żadne ustawienia od walka i podnośnika.

Opublikowano

Na pusto wchodzą . Podepnij coś , a prościej sprawdź czy podnośnik działa na zaciągniętej dźwigni . Daj sprzęgłu chwilę .

Opublikowano

W polu jak robiłem broną talerzową, agregatem i bronami to nie było kłopotu bo ustawiłem tak żeby wałek i podnośnik chodził. Wałka właściwie nim nie używam bo mam od tego c360. W orce chodzi druga c 360 bo mam tylko pług 2 UG. Nie miałem zastrzeżeń tylko to mnie gnębi na przyszłość

Opublikowano (edytowane)

No to mówię jak sprawdzić . No ale skoro Ci niepotrzebne , to co się martwisz ? No i podnośnik nie musi być razem z wałkiem . Do samego przodu wajchę pchnij .

Edytowane przez zetorki12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Tomeczekk
      Napotkałem problem podczas jazdy na szybkich biegach. Wajcha rewersu podczas jazdy przy obciążeniu zaczyna tak jakby strzelać podczas ostatniego remontu nie widzieliśmy nic niepokojącego jakieś sugestie co to może być? Dla doprecyzowania polowe oraz wsteczny bez zarzutu.
    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez sk0rup
      Witam miałby ktoś katalog części do Zetora 7211 w formie pdf tylko nie ten ze skanami zżólkniętych stron?
      Po polsku oczywiście
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v