Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Zakupilem tuza do tego zetorka i podłaczylem go pod 2 wolne gniazda,lecz po ruszeniu dzwignia od tej sekcji olej zaczał lecieć z wolnego spływu.Gdy dzwignią nie ruszam olej nie leci,lecz gdy zaczne podnosić lub opuszczać olej zaczyna kapać lub poprostu gniazdo wolnego spływu poci się. Z resztą par sekcji problemu nie było.

Czy by to była wina sekcji?

Opublikowano

Jesteś pewien że to wolny spływ (może są pomieszane przewody) wolny spływ nie jest zamykany ani otwierany rozdzielaczem. Ile masz wyjść do przedniego tuż?

Opublikowano
9 godzin temu, darus74 napisał:

Jesteś pewien że to wolny spływ (może są pomieszane przewody) wolny spływ nie jest zamykany ani otwierany rozdzielaczem. Ile masz wyjść do przedniego tuż?

2 wyjscia do przedniego tuza.Ogolnie mam 3 pary wyjść ,na 1 i 3 pare ( wygodniejsze) podczepiałem albo prase albo pług i problemu nie bylo, po podczepieniu tuza do tej pary nieużywanej olej zaczął lecieć.Jest to w 100% wolny spływ i dzisiaj gdy podnioslem tuza, wolny splyw zaczał się pocic,także coś musi być nie tak. 

22 godziny temu, mariusz(ZDUN) napisał:

uszkodzone gniazdo??

Wolnego spływu czy cała para jest walnieta?

Opublikowano

U mnie w innym modelu Zetora są dwa wyjścia siłowe i trzecie wolny spływ na przedni tuz. Sprawdzi to cieknące gniazdo podłączając siłownik i ruszaj dziwigniami ,zobaczysz czy to jest siłowe czy wolne.

Opublikowano
Dnia 23.12.2019 o 23:11, mariusz(ZDUN) napisał:

jeśli się poci to zamień je z jakimś innym (przekręć) i wszystko ci się wyjaśmi nawt jak jest to gniazdo ciśnieniowe to i tak nie powinno lecieć jeśli jest sprawne.

Tylko też dziwne ze jak podłączylem tuza pod tą pare wyjśc nieuzywanych tak zaczeło cieknąc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
    • Przez Tikuś
      Witam, 
      Poszukuję schematu do tego ciągnika jak skalibrować tą skrzynie i sprzęgła, podczas szukania dowiedziałem się, że istotny jest sterownik pod kierownicą jeśli chodzi o własnie kalibrację, numery tego sterownika to SW: 1.5.1.
      Liczę na pomoc, z góry dziękuję!
      Pozdrawiam, Tikuś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v