Polecane posty

lhanusz    0

Witam wszystkich, nabyłem świeżo mf 3085 z Niemiec ma.11tys mtg 94r i od razu moje pytanko. Świeci podczas odpalenia i gaszenia kontrolka Zielona od napędów. Niby mogę ja wyłączyć z boku przyciskiem lecz i tak się zapali po jakimś czasie lub jak zgasza/odpale.  Wydaje mi się że jak ja włączę przyciskiem to nie powinna wcale świecić? Próbowałem ostro ruszyć na obrotach i napęd był załączony...jeszcze mam pytanko co to za kostka jest odpieta z boku siedzenia? Jeśli był już taki temat to prosiłbym o link niestety nie umiałem znaleźć...

20191022_180919.jpg

20191022_180926.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CYCU123    0

po odpaleniu zawsze będziesz miał napęd włączony trzeba go ręcznie wyłączyć, jesli po tej operacji ponownie sie uruchomi moim zdaniem gubi gdzieś cienienie. Zapala się kontrolka od skrzyni ?

Edytowano przez CYCU123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    684

no ja tak nigdy nie miałem że po odpaleniu był włączony, a te kable to nie są od fotela ? masz pneumatyka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lhanusz    0
11 godzin temu, plati napisał:

Opcje są dwie. 

Problemy z ciśnieniem lub autotronik. 

Dzięki za odpowiedź. Jak włączam ciagnik niby napęd nie swieci ale jak już wyłączam to kontrolka swieci i zostaję. Napęd jak sprawdzam na wysokich obrotach to jaj mam kontrolke załączone to zrywają przednie koła i jak mam wyłączona to też zrywają...tak ma być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    13

Wiesz jaki masz autotronik? 

U mnie w 6190 jest tak że jak to Zapalisz to napęd jest załączony. Musisz przegazowac i wcisnąć hamulec, żeby się rozłaczył napęd. 

 

Kiedy jedziesz o naciśniesz na hamulec zapala się na kontrolka od napędu na chwilę sygnalizują że wspomaga hamowanie. Powyżej 14km/h jeśli jest włączony to co rozlacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lhanusz    0
7 minut temu, plati napisał:

Wiesz jaki masz autotronik? 

U mnie w 6190 jest tak że jak to Zapalisz to napęd jest załączony. Musisz przegazowac i wcisnąć hamulec, żeby się rozłaczył napęd. 

 

Kiedy jedziesz o naciśniesz na hamulec zapala się na kontrolka od napędu na chwilę sygnalizują że wspomaga hamowanie. Powyżej 14km/h jeśli jest włączony to co rozlacza.

 

20191023_220444.jpg

IMG-20191016-WA0022.jpg

IMG-20191016-WA0026.jpg

IMG-20191016-WA0028.jpg

IMG-20191016-WA0009.jpg

Jak wciskam sprzeglo zeby odpalic to taka kontrolka sie zaswieca tez. Normalne ? Jestem zielony z tego ciagnika jak narazie.

20191023_100800.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    13

To musi ktoś inny Ci pomóc, bo ja też raczkuje dopiero s MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Albert009099oo
      Zagrają mi się opony z felgami 12.4 r24 i tył 18.4r30 do massey ferguson 3065
    • Przez Kulek101
      Witam 
      Kupiłem tur stoll, lecz poprzedni właściciel miał go podłączonego pod tylne złącza hydrauliczne sterowane z oryginalnych dźwigni w ciągniku. Chciał bym to zmienić i wmontować joystick. Jaki rozdzielacz i joystick polecacie 3 sekcyjny ? 
    • Przez Arek
      Mam spory luz na zwrotnicy w gnieździe przegubu drążka kierowniczego. Jak można to zregenerować?
      Rozwiercać na większy rozmiar + tulejka?

    • Przez Maximus13
      Witam ciagnik MF 3080 bardzo dziwny objaw jesli jest zimny to wszystko w porzadku tylko jesli się rozgrzeje i na niskich obrotach przy podjazdach pod górkę przyspieszacz sam się przełącza ,rozjechany juz byl 6 lub 7 razy wymienione dużo części juz nie mam sily proszę o pomoc 
    • Przez Tomek04
      Mam problem z Massey Ferguson 6120 dokładniej mówiąc z półbiegami ma on 4 półbiegli lecz jakiś czas temu zmieniło się na 2 
      A-D SĄ JEDNAKOWE (SZYBSZE)
      B-C TESZ JEDNAKOWE (WOLNIEJSZE)
      Co jest przyczyno tego .
      W nim półbiegi i rewers jest elektroniczny nie mechaniczny.

      Dowiedziałem się że z prawej strony pod schodkami sa 2 elektrozawory  od półbiegówi prawdopodobnie dolny niema zasilania czym jest to spowodowane? Czego jest to wina?
      Na liczniku litery się przełączaja od A do D a w skrzyni nie
      pomóżcie w tym
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj