szymi4512

JD 1640 problem z ciśnieniem

Polecane posty

szymi4512    1

Witam. Posiadam JD 1640 od niedawna i mam z nim można to nazwać problem. Otóż, gdy włącze półbieg zapala sie po chwili kontrolka od cisnienia oleju. Kontrolka świeci się na obrotach jalowych, gdy lekko doda sie gazu to gaśnie. Duzo o tym czytałem i myslalem że to pompa wewnętrzna skończyła swój żywot i nie daje ciśnienia ale gdy włącze wom czy przedni napęd kontrolka sie nie zapala co by świadczyło o zdrowej pompie. Dzisiaj rozjechalisny ciagnik sprawdzić czy niema żadnego wycieku czy tez zmęczonych uszczelnień ale wszystko wygląda jakby wyjechało z fabryki, oczywiście oringi gdzie trzeba było powymieniane ale problem nadal pozostał. 

Czytałem komentarze pod jednym filmem Perqinsa na YouTube i ktoś s pisal o przewodzie idącym od wysprzeglika do pokrywy skrzyni pod podłogą, że on może odpowiadać za gubienie ciśnienia a ja właśnie mam go zaślepionego. 

Zatem, czy faktycznie ten przewód może miec zwiazek z gubieniem ciśnienia, skoro jest to tylko blokada przed wlaczeniem polbiegu podczas zmiany biegu? 

Drugie pytanie to od czego jest czujnik (numer  AL37044) który znajduje się na tej samej pokrywie, dochodza do niego dwa przewody elektryczne, bo ogolnie mam je urwane i niemoge zlokalizować dokąd maja isc, wiem ze jeden do masy a drugi? 

Pozdrawiam 

Edytowano przez szymi4512

Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonl    7

Najlepiej byłoby podłączyć się z zegarem i mierzyć niskie ciśnienie na poszczególnych funkcjach. Może być tak, że uszczelnienia półbiegu są zużyte i one przepuszczają olej na tyle mocno, że spada ciśnienie w układzie po jego uruchomieniu. 

Sprawdź czy po uruchomieniu masz napięcie w którymś z kabli, spróbuj je zewrzeć i popatrz czy jakaś kontrolka się zapali. Jeśli kable są w porządku, jakaś od ciśnienia powinna się palić.


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 
Śląsk, 510 388 391, Warsztat Lazar na fb --> https://www.facebook.com/warsztatlazar

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Znalazłem na forum w którym miejscu zmierzyć ciśnienie prosto z pompy i wyszło 10bar przy wyłączonym napędzie. Po włączeniu WOM spada do 9 i szybko wraca na 10. Po włączeniu półbiegu spada do 7-8, nawet ciut niżej i nie chce wskoczyć na 10bar. Jakieś uszczelnienie pominięte czy jednak pompa?


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuboWe    0

AL37044 - drugi kabelek idzie do żarówki przy dzwigniach zmiany biegów i zapala sie na zółwiku a gasnie na zającu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 1.11.2019 o 18:53, szymi4512 napisał:

Znalazłem na forum w którym miejscu zmierzyć ciśnienie prosto z pompy i wyszło 10bar przy wyłączonym napędzie. Po włączeniu WOM spada do 9 i szybko wraca na 10. Po włączeniu półbiegu spada do 7-8, nawet ciut niżej i nie chce wskoczyć na 10bar. Jakieś uszczelnienie pominięte czy jednak pompa?

Kolego a zmieniłeś pierścienie uszczelniające  Kosz od półbiegu ? SprawdziłeS w jakim stanie są tarcze w tym koszu od półbiegu ? 

Dnia 13.11.2019 o 17:10, kuboWe napisał:

AL37044 - drugi kabelek idzie do żarówki przy dzwigniach zmiany biegów i zapala sie na zółwiku a gasnie na zającu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymi4512    1

Pierścienie nie były wymieniane ani tarcze, wszystko wyglądało jak nowe ale może jednak powinienem wymienić. Nie mam serwisówki i nie wiem właśnie jaka powinna być minimalna grubość tarcz.


Przepraszam za ortografie, nigdy nie byłem w tym dobry ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kundys    42

już jeden z użytkowników 3350 na forum też po rozebraniu twierdził, że półbiegi były w stanie idealnym i rozbierał drugi raz bo mimo wizualnego stanu uszczelniacze przepuszczały. a możesz mi wyjaśnić o jakim przewodzie pisałeś? jakieś zdjęcie możesz podesłać? niby w czym jest problem z tym przewodem o którym piszesz? ty masz zaślepiony a inni ludzie w czym widzieli problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj