Skocz do zawartości

schemat wspomagania 110.54


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, posiada ktoś schemat wspomagania kierownicy ? leci kinolej z prawej strony i najpierw pomyślałem o wymianie uszczelniaczy . jak myślicie jak już wymieniać to wymieniać z drugiej strony czy lepiej nie ruszać ? tak z mechanika to za bardzo styczności nie mam ;o
Opublikowano

A jaki ty schemat potrzebujesz do tego? wymieniasz uszczelniacz i tyle. Chcesz to jeden chcesz to dwa. Jak masz uszkodzony orbitrol że ci wywali spowrotem to i tak sobie sam nie poradzisz. Układ jest prosty Pompa>orbitrol>siłownik i filtr oleju na powrocie z orbitrola chyba tam jest albo nawet nie ma, nie pamietam dobrze

Opublikowano

no dobrze ale trzeba dobrać się do tego uszczelnienia , widzę że przy kole jest jakiś sworzeń tylko on nie ma gwintu interes ciekawostka jak go wyciągnąć aby dobrać się do siłownika , chyba że ten siłownik można rozkręcić na pół i wtedy się wymienia ten uszczelniacz

Opublikowano

siłownik możesz rozkręcić ale i tak musisz go zdjąć z jednego końca bo inaczej nie wyjmiesz tłoka a ten sworzeń to bardzo fajnie się czasem wyciąga jak go zapiecze to ciężko ruszyć wcześniej wybij kołek bo jest zabezpieczony

Opublikowano (edytowane)

ja spawałem z góry gwint 12 i sciągacz udarowy z boku masz kołek do wybicia ale jak tam nie masz luzu to nie ma sensu tego rozbierać z drugiej strony masz śrube i łatwiej go zdjąć

Edytowane przez macherr
Opublikowano

okej już zdjalem , miała paczka dzisiaj być, ale jej nie było . bardzo dziękuję , kolejny krok zdobyte co do mechaniki xD teraz jeszcze coś hamulce szwankują bo płyn gdzieś leci... ale to już zimą

Opublikowano

Nie zimą tylko od razu bo płyn leci siłownikami do skrzyni a ten płyn rozpuszcza wszystko - uszczelniacze ręcznego, simeringi, uszczelniacze siłowników wspomagania podnośnika i sam uszczelniacz podnośnika w środku. Przy dużym stężeniu rozpuszcza też tarczki hamulcowe!!! A uszczelniacze hamulców kosztują kilkadziesiąt złotych i chwila roboty.....

 

Opublikowano

co do hamulców , widziałem wyciek przy mieszku gumowym tak po prawej stronie od dołu . wymieniliśmy i teraz nie wiadomo co się dzieje gdyż ochodzi.... więc co , od razu mam uszczelniacze siłownika hamulca czy co ??? mam niemakh problem gdysnprzyssy do mnie uszczelniacze komplet , ale one są trochę inne od tych starych ;/ i teraz moje pytanie bo teraz jak włożyłem ten uszczelniacz nie mogę go włożyć w ten siłownik. . wiem że musi on być ciasny ale ten uszczelniacz mam wbić ? 

IMG20191008172506.jpg

Opublikowano

Jeśli chodzi o hamulce to musisz wymienić uszczelniacze w siłownikach (cylinderkach) hamulcowych bo pisałeś że ubywa Ci płynu hamulcowego więc jeśli pompki nie ciekną to znaczy że cylinderki

Opublikowano (edytowane)

to nie takie uszczelnienia  kupowałem oryginalne claas zupełnie inne i pasowały a te podgrzej w gorącej wodzie i powinny wejść a jak to będzie pracowało to nie wiadomo ktoś ci sprzedał może jakieś standardowe  a w tym siłowniku uszczelnienia są calowe

Edytowane przez macherr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v