Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z żeliwa najprawdopodniej. 

 

Jest to jak najbardziej spawalny materiał tylko musi być spawany przez profesjonaliste. 

Musi być też spełnione kilka innych warunków. Ja miałem spawany most w ursusie 1212. Spawacz miał kilka rodzai elektrod, naspawywal, szlifowal, młoteczkował(odprężał spaw). Wyszło swietnie, ale musi być też dobry dostęp.

 

Niedawno kupiłem MF 6190, okazało się że z pęknięta obudowa mostu i niestety nie jest już tak kolorowo. Zły dostęp i okazuje się że trzeba by wyciągać cały most, co mija się z celem. 

 

Słyszałem że niektórzy spawacze chcą też zabrać most, rozgrzać go do porządniej temperatury i wtedy poddać spawaniu ale to już dosyć kłopotliwe. 

Edytowane przez plati
Opublikowano

Spróbuj migomatem tylko nie jakąś popierdułką ale takim 300A , takie odlewy to nie żeliwo tylko żeliwo z domieszką stali i im więcej stali tym lepiej się spawa 

W przypadku takich elementów  największy problem to uzyskanie odpowiedniej temperatury spawania (można rozgrzewać palnikiem) i dostęp 

Opublikowano

są rożne szkoły , jak miałem problem z blokiem to jeden spawacz mówił że nikiel i miedź , kolejny że elektrody do kwasówki i tym mi załatał ale na koniec też miedzi dodawał , jest jeszcze opcja tig z białym żeliwem - stare pierścieni tłoków jako topnik, elektroda gricast 6 tez była ok , ale to był blok , powodzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v