Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

WP_20190913_006.jpg

WP_20190913_008.jpg
Opublikowano

u mnie w zetorze 12145 taka sama sytuacja, bo kopci na niebiesko (czyli teoretycznie olej bierze) ale  przez cały sezon poziom oleju na stałym poziomie żadnych dolewek i nie mam pomysłu co mu dolega

Opublikowano
3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

169 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

Z tego co wiem to w dieslu pomiar robi się na zimnym silniku,w benzyniaku robi się na gorącym,sam będę robił bo kupiłem do tego sprzęt i szukałem w necie jak ma się odbywać taki ów pomiar,jeśli chodzi o kopcenie na niebiesko u mnie kopcił Perkins 6 też na niebiesko i okazało się że cztery wtryski lały a dwa tylko były dobre, mam próbnik i sam sprawdzałem,na ile bar ustawiłeś wtryskiwacze, może za niskie ciśnienie otwarcia wtrysku masz ustawione, lub któraś końcówka żle rozpyla i jest taki skutek, ponadto zbyt mały luz na zaworach może nieść taki objaw jak podajesz.

Opublikowano
3 godziny temu, krzysiek131286 napisał:

Witam,mam taką zagwozdkę ze swoim władkiem kopci na niebiesko, zimny czy ciepły tak samo,pompa,wtryski były u magików na sprawdzeniu pompa ponoc została zrobiona(wymieniona sekcja,ustawiona) wtryski dobrze pyliły,po załozeniu dalej to samo.Wyprzedziłem odrobine kąt wtrysku-wał staje dęba, bez zmian 

Pojechałem do innych fachówców pompa OK,diagnoza wtryski leją-wymienili koncówki ustawili ma banglać:) no ale niestety

zrobiłem samoróbke miernik cisnienia sprezania bo pomyslałem ze pewnie ole chla i zestawy do wyrzuceniaj (poziom oleju pomiedzy min/max bez dolewek),silnik robiłem 2 lata temu

nagrzałem silnik tak do 70 stopni i zrobiłem  pomiar ile wydmucha

bład pomiarowy dla tego manometru to 1,6% wg producenta,ewentualnie podmienie na inny

wyszło 35 bar z groszami

takze silnik jest zdrowy,czyzby dalej lejące wtryski?

169 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

169 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

437 kB · 0 pobrań

ciśnienie sprężania wzorcowe

Opublikowano (edytowane)

zrobiłem dzis próbe na zimnym,silnik odstany po całej nocy

WP_20190914_006.jpg

WP_20190914_010.jpg

pierwsze zdjecie troche nie wyrazne to drugi cylinder delikatnie poza 34,drugie foto pierwszy cylinder ciut wiecej 34,5

próba olejowa jest zbedna

Edytowane przez krzysiek131286

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v