Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

mam problem z odpaleniem kombajnu john deere 940, tydzień temu po zimie kombajn odpalił normalnie bez problemu a wczoraj podczas próby uruchomienia nawet dymka nie puścił, filtr odpowietrzony na pompie w dolnym odpowietrzniku trochę paliwa poleciało  a z górnego nic, jak to odpowietrzyć? dodam ze wymieniany był pas młocarni i nie wykluczone ze podczas tej wymiany mogło być pokręcone silnikiem w w drugą stronę niż pracuje czy to możne być powodem ze teraz nie odpala?

Opublikowano

U mnie jak sie zapowietrzy cały układ to odkręcam dwa najdłuższe przewody od wtrysków i kręce przeważnie szybko załapuje na 4cylindrach i wtedy dokręcam dwa poluzowane.

Opublikowano

Bo jeśli chodzi o jakaś metodę odpowietrzenia pompy to tylko jest to możliwe przez odkręcenie przewodów na wtryskach i kręcenie? czy jest jakiś inny sposób?

 

Opublikowano

na pompie odpowietrzniki były odkręcane nie wiele pomogło. odpalił dopiero jak dostał "plaka" to wlotu powietrza. później odpalał normalnie, przestał przez noc i znów zapowietrzony :( . co ciekawe to zauważyłem ze ta "rączka" przy pompce zasilającej raz pracuje wogóle bez oporu a raz jest wyczuwalny opór możne to wina pompki?

Opublikowano
Dnia 9.07.2019 o 23:19, darek8405 napisał:

na pompie odpowietrzniki były odkręcane nie wiele pomogło. odpalił dopiero jak dostał "plaka" to wlotu powietrza. później odpalał normalnie, przestał przez noc i znów zapowietrzony :( . co ciekawe to zauważyłem ze ta "rączka" przy pompce zasilającej raz pracuje wogóle bez oporu a raz jest wyczuwalny opór możne to wina pompki?

Miałem to smo w JD 955 tylko u mnie jest pompka elektryczna zastosowałem zawór kierunkowy odcinający paliwa ( na przewodzie zasilającym pod zbiornikiem ) i ganiam już czwarty sezon 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v