Skocz do zawartości

MTZ 82-Układ pneumatyczny i nieszczelność na połączeniu sprężarka- butla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak u Was sprawuje się połączenie pomiędzy sprężarką a rurką idącą w kierunku butli? Od dłuższego czasu walczę ze szczelnością tego połącznia i co jakiś czas się rozszczelnia. W końcu uszczelniałem to na pakuły, ale im więcej i mocniej uszczelniałem i dokręcałem to w końcu pakuły zaczęły zgniatać rurkę. I do tego okropnie ten przewód się grzeje. Czy ten pierścionek na rurce co wchodzi do sprężarki jest ruchomy? A może ktoś przerabiał układ na inny? Ja tymczasowo zrobiłem z kilku króćców od wody i dospawałem wyjście na przewód gumowy zbrojony, tylko niby jest on do 40at ale nie wiem czy wytrzyma temperaturę i olej wyrzucany ze sprężarki. 

Opublikowano

U mnie jest bez problemu. Może wymień to połączenie na nowe i tyle. W którym dokładnie miejscu to jest? 

Opublikowano

Z rysunku widać że masz tu złączkę z pierścieniem tzw. do rurek miedzianych. Taka by była najlepsza, bo dobrze uszczelnia i jest odporna na drgania. Kupisz w sklepach z pneumatyką. Możesz też zamenić jak ktoś pisał na przewód (najtrwalsze są z Poliamidu czyli w samochodówce to się nazywa Tecalan). Poliuretan PU też odbiedy może być, tylko że to tworzywo lubi chłonąć wodę i niszczy się na słońcu...musiał by być tzw. lepszy poliuretan. Złączka wtedy najlepiej skręcana, bo wtykowe nie do końca się nadają. Jak coś to pytaj. Rafał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v