Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam Mf 3095 a problem jest następujący po uruchomieniu ciągnika po puszczeniu sprzęgła wszystkie kontrolki gasną.A jak nacisnę pedał znów to się znów zapalają na chwilę i gasną czasem świeci się też ciśnienie oleju w skrzyni.I po za tym nie da się wyłączyć napędu ,włączyć wałka wom i blokady.Reszta działa a ciśnienie na wyjściu hydraulicznym to 170 bar.

Opublikowano
9 godzin temu, ZjaRanyPL napisał:

Posiadam Mf 3095 a problem jest następujący po uruchomieniu ciągnika po puszczeniu sprzęgła wszystkie kontrolki gasną.A jak nacisnę pedał znów to się znów zapalają na chwilę i gasną czasem świeci się też ciśnienie oleju w skrzyni.I po za tym nie da się wyłączyć napędu ,włączyć wałka wom i blokady.Reszta działa a ciśnienie na wyjściu hydraulicznym to 170 bar.

Na wyjściu ale którym? diagnostycznym jednym i drugim czy do hydrauliki zewnętrznej?

Opublikowano (edytowane)

to mierz dalej ;)

Na wejściu do tego działu forum powinien być temat jak i gdzie mierzyć ciśnienie.... jak delikwent nie przeczyta i nie zakapuje co się do niego pisze to nie może zakładać tematów.... co rusz to samo i od nowa tłumacz

Edytowane przez lukbold
Opublikowano
19 godzin temu, sznajdik napisał:

No to sam widzisz zdiagnozowałeś pompę a dokładniej tę jej część która cię nie ineresuje

Ale czy to nie będzie problem z czujnikiem lub sterownikiem? Ciągnik uruchomiony a kontroli gasną po chwili 

Opublikowano

Jak wkręcisz manometr w odpowiednie wejście diagnostyczne i po wciśnięciu sprzęgła ciśnienie będzie się nadal utrzymywać na właściwej wartości to wtedy możesz se obwiniać nawet i sterownik aktualnie nie masz nawet wiedzy jakie jest ciśnienie na drugiej sekcji tej bardziej wrażliwej

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v