Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Mf 3095 i mam problem z kontrolką ciśnienia oleju ponieważ się świeci a wspomaganie kierownicy,podnośnik oraz przyśpieszacz działają prawidłowo i wyjścia hydrauliczne również.Nie działa wałek wom,blokada,napęd działa nie da się go wyłączyć i nie działa przebita biegów żółw-zając cały czas na żółwiu. Jest jeszcze coś takiego ze po puszczeniu sprzęgła wszystkie kontrolki po chwili gasną a po naciśnięciu spowrotem sie na chwile zapalają i gasną.

Opublikowano (edytowane)

Trzeba zacząć od pomiaru ciś. w magistrali 17bar, bo po za przyspieszaczem nic nie działa co sugeruje brak ciś. i kontrolka też to pokazuje. Hydraulika zew. i wspomaganie nie mają tu nic wspólnego. Napęd przy braku ciś. jest włączony i nie można go wyłączyć-też wskazuje na brak ciś.

Jeszcze może być coś z elektryką, bo z opisu wynika że robi Ci się test sterownika za każdym naciśnięciem sprzęgła a tak powinno się robić tylko na zgaszonym silniku, może faktycznie czujnik obr. jest winny.

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

Nic nie zrozumiałeś. Co Ty chcesz od pompy jeśli wspomaganie i hydraulika zewn działa? Ty masz sprawdzić czujnik obrotów w deklu pompy ewentualnie czujnik ciśnienia również w deklu... Jeśli dalej nie wiesz to niestety

Opublikowano

A może być jeszcze jakiś inny powód tego że to ciśnienie czasem mi się zapalało a wszystko pracowało okey. Taki migała ta kontrolka to może dla tego ze ten czujnik przestawał pracować ?

Opublikowano

nie wiem... podłącz se ciśnieniomierz pod któryś korek trójdziału i se monitoruj. będziesz wiedział czy ciśnienie skacze, czy czujnik szaleje a może sterownik się kończy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v