Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rolkam72
      Witam.Otoż uszczelka pod druga glowica puszczala olej w ciezkiej robocie na zewnatrz wiec wymienilem na nowa i tu maly problem.
      Otóż glowica zostala dokrecona delikatnie krzywo wiem ze luz na szpilkach to milimetry ale jest delikatnie krzywo i nie moge uszczelnic jej przy kanale wydechowym ( poprostu tam gdzie jest odchyl nie dochodzi uszczelka za nic w swiecie) jest to doslownie pol milimetra ale troche dmucha.I tu pytanie sprobowac zalozyc nowa uszczelke pod kolektor czy sie nie bawic kupic nowa pod glowice i zrobic jak nalezy?
    • Przez Wojtas974
      Witam, wymieniałem ostatnio pompę wtryskowa.. założyłem po regeneracji i mam dziwne wrażenie że traktor nie osiąga pełnych obrotów. Strasznie wolno wchodzi na wyższe obroty. Jaka może być przyczyną? może to być to że pompa musisz się dopasować i rozchulac sama?
    • Przez Kuba92CASE
      Witam,
      szukam informacji  lub wskazówek na temat wymiany oleju w skrzyni biegów. Jak w teamcie wymiana oleju tyczy się Case Farmall U 115 z 2015 roku.
      Głównie szukam informacjii typu :
      1. Jakich błędów unikac aby skrzynia i rewers działy bez problemów
      2. Czy można manulalnie zerować licznik?
      Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciągnika z tej serii i chciałby podzielić sie doświadczeniam, to z góry dziękuje za wszelką pomoc.
      Pozdrawiam 
      Jakub PP
       
    • Przez Daoran23
      Siema może głupie pytanie ale jak wymienić olej w pompie bertolini opryskiwacz biardzki ciągany 1200l przygladam się i nie widze żadnej śruby czy to jest tak głupio zrobione ze muszę wymontować pompę
    • Przez HubertFarmer
      Witam serdecznie, Otóż sprawa jest następująca . Ciągnik miał bicie na prawą stronę ( jakby felga była krzywa ) po przełożeniu felg ( prawa , na lewą....) bicie nie ustępowało . Po rozkręceniu pochw , oraz zwolnic  okazało się , że  lewa półoś jest wygięta na banan ( na wysokości koła hamulca ). Po założeniu półosi  skręceniu , okazało się że duże koło zębate ( Zwolnicy)  nie chodzi , tak jakby te zęby na półosi były większe i nie daje rady obracać . Podobno wymienia się kompletami ( półoś + koło zębate Zwolnicy) czy to prawda  ? Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v