Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie macie sposoby na "wydłubanie" sworznia blokującego łącznik przedniego napędu, to jest na gorąco wkładane czy u mnie się zajadło??  Czy kierunek wybijania ma znaczenie ??

20190511_193614.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez radek5314
      Czy ktos posiada cieglo hydrauliczne do ciagnika? do 100km 2 czy 3 kategorie wziaść? Czy ktos moze cos doradzic w tym temacie?
      cos takiego
      http://www.turmasz.pl/Lacznik-hydrauliczny-cieglo-KAT-2-p2433
      http://www.turmasz.pl/Lacznik-centralny-hydrauliczny-KAT-3-cieglo-p3656
    • Przez zeflik
      Witam Koledzy , może mi ktoś odpisze , wymieniłem filtry na nowe, olej, pompę w skrzyni oraz uszczelniacze w przystawce i na zimnym oleju i jak i na gorącym napęd ciągnie , sprawdzałem elektrozawór chodzi prawidłowo zamyka i otwiera. Podłączyłem zegar na wyjściu które idzie do przystawki pokazuje prawie 20 bar na zimnym a jak trochę pochodzi to już spada, na gorącym oleju zaś było 10 bar. Znajomy mechanik mówi mi ze skrzynia możne być zużyta bo jest smarowana centralnie i tam możne uciekać ciśnienie. Dodam jeszcze ze po przejechaniu ok 17 km skrzynia była gorąca jak silnik bez żadnego obciążenia. 
    • Przez kuba93711
      Witam ostatnio przydarzył mi się problem z przednim napędem. Sprawa wygląda tak że kontrolka normalnie się zapala i gaśnie ale napęd jest cały czas załączony. Sprawdziłem tylko czy prąd podaje na cewke no i niestety nie dochodzi. Wygląda na to że to główny podejrzany ale nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny z tym brakiem prądu. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v