Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem Renault 120.54 niedawno pisałem post ze siadła mi pompa wtryskowa, ciągnik musieliśmy ściągać z Pola bez wspomagania dziś po włożeniu pompy wtryskowej zauważyłem  problem   a mianowicie kręcąc kierownica na nie odpalonym silniku kierownice kręci się leciutko a koła nawet nie drgną i tu nasuwa się pytanie czy siadła pompa czy jest jakaś możliwość ze coś się zapowietrzyło. 

Opublikowano

Na zapalonym nie powiem dopóki nie przyjdzie pompa jak się okazało mechanik ujowo zrobił  ale jest jeszcze 1 problem dziś przed pracami chciałem zmienić filtry pojechałem do CLASS i jak się okazało moje Renault powinno mieć 2 filtry paliwa a jest jeden  czy szkodzi to Ciągnikowi ? Czy na pewno potrzebny jest drugi?  Czy można pracować na 1? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v