Przez
Rabe
witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku
silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da
koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka
dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty
doczytałem ze poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc
co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*
0
Rekomendowane odpowiedzi
Case Maxxum 115 Pro : Błąd CP
Lamborghini 674-70
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się