Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez zetor6211
      Witam ,
      Chciałbym się zapytać o opinie i poradę jaki traktor wybrać.
      Traktor chciałbym z turem gdyż mamy trochę warzyw i chciałbym sypać do big bagów.
      mam 20 ha ziemi i traktor będzie w połowie do transportu przyczep jak i uprawa.
      którą Renówkę bardziej polecacie 103.54 , 106.54 czy 110.54
      jak ze spalaniem tych traktorów i prędkością ??
      szukam tak do 40-60 tysięcy i Najważniejsze na co zwracać uwagę jak będę oglądał te egzemplarza bardzo to mi pomoże !
    • Przez AgroRol323
      Witam
      Pytanie z ciekawości. Robił ktoś sama 4x4 z innymi kołami z przodu a innymi z tyłu? Miałem pomysł na przedni most od uaza, a tylny od stara. Wie ktoś czy w ogóle da się to połączyć i jak to połączyć?
      Z góry dzięki
    • Przez Rabe
      witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 
      silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da
      koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 
      dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty
      doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc
      co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*
       
       
       
       
       
       
       
      0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v