Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam zetora 8045 i chce do niego podpiąć dodatkowy rozdzielacz, gdzie mogę się wpiąć na oryginalnym rozdzielaczu, gdzie zasilanie a gdzie powrót 

Screenshot_20190410-172307.jpg

Opublikowano

Ja Ci powiem jak to mądrze i tanio zrobić.

Kupujesz rozdzielacz  ile tam sekcyjny chcesz i wpinasz go między pompę a plecak. Ot cała konstrukcja. Ja mam tak tura podpiętego i jest wszystko ok. Czyli do wejścia w rozdzielaczu P ( power) wpinasz wąż od pompy a do wyjścia T ( tank ) podpinasz plecak czyli tego węża co leciał z pompy na tył.

Opublikowano

A w którym miejscu wchodzi zasilanie plecaka? Bo powrót jest z tyłu a zasilanie z pompy? Bo nie wiem w którym miejscu wpiąć się z trójnikiem 

Opublikowano
46 minut temu, gustaww napisał:

Ja Ci powiem jak to mądrze i tanio zrobić.

Kupujesz rozdzielacz  ile tam sekcyjny chcesz i wpinasz go między pompę a plecak. Ot cała konstrukcja. Ja mam tak tura podpiętego i jest wszystko ok. Czyli do wejścia w rozdzielaczu P ( power) wpinasz wąż od pompy a do wyjścia T ( tank ) podpinasz plecak czyli tego węża co leciał z pompy na tył.

tylko jak działa tur w chwili gdy korzystasz z podnośnika?

Opublikowano

Przyłączam się do pytania kolegi. W takim samym ciągniku chce rozbudować hydraulike na tur i może dołożyć jedno dodatkowe wyjście. W którym miejscu się wpiac żeby można było korzystać z fabrycznego rozdzielacza niezależnie od tego dolozonego?

Opublikowano

Do korzystania z dwóch wyjść to jest za słaba pompa. 

W chwili korzystania z tura  nie używam tylnej hydrauliki bo nie mam dwóch rąk. nawet jak dżojem chcę dwie czynności na raz zrobić to ciśnienie rozbija się na dwie sekcje i wszystko działa tyle że wolniej.  Rozdzielacz może być i 6 sekcyjny( 3 pary na tura i 3 pary na tył). 

Przed chwilą, Nikita_Bennet napisał:

tylko jak działa tur w chwili gdy korzystasz z podnośnika?

nie ma problemu, podnosi tyle że wolniej bo ciśnienie rozbija się  na dwie sekcje. Rozdzielacz tura sam w sobie ma mniejszy przepływ niż pompa pompuje i nadmiar oleju leci na tylny plecak. Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.

Przed chwilą, Baumax napisał:

A w którym miejscu wchodzi zasilanie plecaka? Bo powrót jest z tyłu a zasilanie z pompy? Bo nie wiem w którym miejscu wpiąć się z trójnikiem 

Absolutnie żaden trójnik, olej ma przepływać przez dodatkowy rozdzielacz. Zasilanie pompa ma z obudowy skrzyni , w pompie masz wyjście P ( power ) innego nie ma.  i z tego wyjścia ma iść wąż do rozdzielacza dodatkowego, wąż wychodzący z rozdzielacza dodatkowego idzie to tyłu po lewej stronie nad zwolnicą od boku( to jest zasilanie plecaka. 

Opublikowano

Dokładnie tak jak @gustaww napisał, z pompy na dodatkowy rozdzielacz a z niego do plecaka i jest bajka ;-) Ja tez tak mam podłączony rozdzielacz i jest to najszybszy i najtańszy sposób podłączenia dodatkowego rozdzielacza. I teraz to oczywiscie rozdzielacz od tura ma pierwszeństwo przed podnośnikiem ale jak dla mnie to akurat zaleta. Polecam ;-)

Opublikowano
12 godzin temu, gustaww napisał:

W chwili korzystania z tura  nie używam tylnej hydrauliki bo nie mam dwóch rąk. nawet jak dżojem chcę dwie czynności na raz zrobić to ciśnienie rozbija się na dwie sekcje i wszystko działa tyle że wolniej.  Rozdzielacz może być i 6 sekcyjny( 3 pary na tura i 3 pary na tył). 

mam z tyłu pług jako balast, chce podnieść tonę turem i jak podnoszę turem tę tonę np bigbag to co się dzieje w chwili gdy zacznę jednocześnie podnosić pług??

Opublikowano

Nawet w jd jak uzyjez tura to zatrzyma się podnośnik.. Wiec tu nie ma problemu bo to nie musi działać na raz. 

Opublikowano

akurat w JD chyba działał wolniej ;)
No i tam wstawiacie chyba jakiś trójnik z zaworem żeby nie cofało oleju? W sensie próbuję podnieść obie strony a jedna ma za ciężko to olej pójdzie w drugą stronę?

 

Ja miałem nowszy typ plecaka z otworem z przodu i tam sie podpiąłęm. Wszystko śmiga jak należy bez kombinacji z pompą. Jedynie co to muszę pomyśleć nad dodatkowym chłodzeniem ;)

Opublikowano

Mam 5r z turem i wszystko w oryginale. Jak nacisne podnoszenie agregatu z tyłu i zaraz chce podnieść tur na uwrociu wyżej, to zatrzymuje podnośnik z tyłu i nie działa to na raz tak jak twierdzisz bo nie ma takiej potrzeby w robocie i tyle. 

Opublikowano

nie używam silnika olejowego. Wypytujesz tutaj o skrajne przypadki,  ale piszę Ci że wszystko zwolni  działanie. Czyli tur wolniej do góry  i silnik mniejsze obroty.

Opublikowano
Nikita_Bennet napisał:

akurat w JD chyba działał wolniej  No i tam wstawiacie chyba jakiś trójnik z zaworem żeby nie cofało oleju? W sensie próbuję podnieść obie strony a jedna ma za ciężko to olej pójdzie w drugą stronę?   Ja miałem nowszy typ plecaka z otworem z przodu i tam sie podpiąłęm. Wszystko śmiga jak należy bez kombinacji z pompą.

Tutaj nie ma żadnych kombinacji z pompą, to jest po prostu podłączenie szeregowe rozdzielaczy ;-) Wystarczy węże przełożyć i tyle ;-) Szybciej niż wpinać się w plecak z przodu. I gdzie byś się nie podpiął to tur i podnośnik razem nie będą pracować równocześnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v