Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam, mam kilka problemów z mf3080, rok 89 skrzynia AB, 32/32

1. Podczas opuszczania i podnoszenia podnośnika zapala się kontrolka ciśnienia oleju hydrauliki. 

2. Na włączonym pół biegu tj wolniejszy, biegi 1234 ciężko wchodzą, latarek od biegów łapie wcześniej opór. Na postoju i na szybkim połbiegu jest ok.

Powyższe usterki pojawiły się wcześniej ale zignorowałemje.  Teraz pojawił się problem z wyłączeniem biegów B jeden zgrzyt przód i tył . Na A jest wszystko ok. 

Z tego co wiem to biegi B też załącza hydraulika.

Zrobiłem pomiary ciśnienia.  No i na wyjsciach hyd. 180atm, na wspomaganiu 160atm  A w miejscu czujnika niskiego ciśnienia 15atm A powinno być 17. Czy ktoś może coś doradzić od czego zacząć. 

Edytowane przez Łysy83

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Czy miejsca zaznaczone na niebiesko na zdjęciu to złącza w których można zmierzyć ciśnienie na niskim i wysokim obwodzie?http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2eaeea43eb808eca.html
       
       
      Jeśli tak jakie powinny być to wartości? Spotkałem się że wysokie ciśnienie można zmierzyć z tyłu na gnieździe hydrauliki a niskie wkręcając zegar w miejsce czujnika ciśnienia oleju hydraulicznego, ale nie wiem ile w tym prawdy. Prosze o podpowiedzi bo chyba mam słabą pompę, szczególnie tą część od niskiego ciśnienia na wspomaganie, biegi itp.
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v