Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć i czołem

Po zamontowaniu wałka rozrządu mam ponad 0.5 cm luzu wzdłużnego, miał ktoś taki problem ? wydaje mi sie że jest o wiele za duży.

W katalogu pokazane jest że nie idą tam żadne podkładki regulacyjne. idzie w jakiś sposób zmniejszyć go ? 

Opublikowano

Przypadkiem pokrywa rozrządu nie dociska wałka tak żeby nie przesuwał się przód tył? Wymieniałem kiedyś wałek i już nie pamiętam ale wydaje mi się, że nic innego go nie trzyma.

Opublikowano

mowa o tym wałku co jest zabezpieczony segerem od strony wew silnika? , czy ten wałek ma ciasno się wpasować czy ma luźno być w gnieździe, bo u mnie strasznie luźny był i on chyba własnie dekiel go dociska, bo luźny wałek trochę obrobił mi pokrywę 

Opublikowano (edytowane)

Wałek od C360 

patrząc na katalog to jedynie mocuje sie go obudowa trójkątna na 3 śruby 

1zf0x9d.jpg 

Dziwna sprawa, 

Edytowane przez Mikua
Opublikowano

Ja popatrzyłem w galerię kolegi i był tam tylko T25 więc założyłem że mowa o Władku. Niestety w aplikacji nie widać w jakim dziale jest temat jeśli wchodzi się z propozycji na stronie głównej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Gość gruchabezgie
      Przez Gość gruchabezgie
      Witam.
      Jestem posiadaczem MF 3125. Mam problem z EHR, a mianowicie podnośnik nie podnosi. Próbowałem podnosić i opuszczać awaryjnie i w tym przypadku wszystko działa. Kiedy podniosę awaryjnie mogę opuścić za pomocą sterownika EHR a już podnieść nie. Druga sprawa jest taka że nie dopina mi wałka WOM. Wałek jest cały czas uruchomiony i przy tym wydaje dziwne dźwięki - tak jakby coś przeskakiwało. Dodam ,że nie mogę wyłączyć wałka i można go zatrzymać ręką czyli coś nie zaskakuje. Jak przełączę na wyższe obroty wałka to już nie można go zatrzymać ale dalej wydawany jest ten dziwny dźwięk. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
    • Przez silos
      Witam
      W trakcie siewu wciągnęło worek i urwało się koło zębate wałka mieszalnika napędzane kołem podwójnym (18 zębów). Koło zębate jest osadzone na pręcie fi13mm. Koło zębate oczywiście spadło i nie znalazłem go na polu. Czy ktoś wie może jakie są parametry tego koła (średnice, ilość zębów, itd.). Może ktoś ma takie koło z woj. śląskiego (Kłobuck, Częstochowa) ze złomowego siewnika konnego z danych czasów ?
      Dziękuję za wszelką odpowiedź.
      M.K.
       
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
    • Przez Borekk17
      Panowie ma ktoś może  schemat jak ustawić rozrząd w silniku Perkins d2500 w wózku widłowym  balcancar  
       
      Bo muszę poskładać  ten wózek po jednym Januszu  który wyjął  pompę wtryskową do regeneracji  i  już tego nie poskładał a zębatka  napędzająca pompę  spadła w dół i prawdopodobnie przestawiła się  pompa jest mocowana na klin i stożek 
       
      A jak to w widlaku  żeby zdjąć pokrywę rozrządu  jest dużo zabawy  
       
      Może ma ktoś  schemat  albo wie z własnego doświadczenia  w jakiej pozycji ma być ustawiony wałek Pompy  (w którym miejscu ma być klin)  dla gmp pierwszego cylindra 
      Wtedy byłbym w stanie ustawić to bez rozbierania  przedniego dekla  
       
    • Przez adamek1942
      Witam mam pytanie jaki luz zaworowy powinien byc przy kombajnie john deere 430 silnik 4 cylindry 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v