Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mój Zetor 7011 kopci na niebiesko. Moc jest, wkręca się w obroty, aż miło spojrzeć. Czytałem o tym, że olej dostaje się do ropy i stąd ta barwa. Jednak silnik nie wydaje się "jeść" oleju, stan jego jest stabilny.

Co mogę zrobić by pozbyć się tego problemu?

Jaka może być przyczyna tego stanu rzeczy?

Opublikowano

Szukałem, lecz nie za wiele z tego wywnioskowałem.

 

Chcę dodać, że zimny, czy też ciepły - zawsze dymi na niebiesko, a szczególnie na wyższych obrotach.

Opublikowano

Pewnie końcówki wtryskiwaczy już są zużyte i nie rozpylają odpowiednio paliwa (leją) co jest przyczyną niebieskiego dymienia. Oddaj wtryski do sprawdzenia to się przekonasz bo skoro nie ubywa Ci oleju to na 90% problem leży w końcówkach wtryskiwaczy.

  • Thanks 1
Opublikowano

Ciągnik jest bez turbo, jak to 7011 :)

3 godziny temu, Grabcio napisał:

Pewnie końcówki wtryskiwaczy już są zużyte i nie rozpylają odpowiednio paliwa (leją) co jest przyczyną niebieskiego dymienia. Oddaj wtryski do sprawdzenia to się przekonasz bo skoro nie ubywa Ci oleju to na 90% problem leży w końcówkach wtryskiwaczy.

Dzięki, sprawdzę to w najbliższym czasie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam! Posiadam kombajn claas cosmos z silnikiem cztero cylindrowym perkinsa. Do tej pory wszystko było ok. Z tlumnika zaczął lecieć bialawo niebieski dym jakby coś sie palilo. Po zgaszeniu musiałem poczekać trochę by go odpalic. Po odpaleniu silnik ładnie zaczol chodzić. Nic nie dymił ani nic aż po około 15 minutach znów zaczol schodzić z obrotów i dymić. Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez rolnik10_11
      Witam, kupię Zetora 5245, 6211, 6245, 7211, 7245, 7711, 7745 kupię jeden z tych modeli, od rolnika, cena jaka mnie interesuje to do 33tysiecy.  Najlepiej jakby ciągnik znajdował się w województwie śląskim bądź ościennych (Czechy i Słowacja też) Proszę o oferty
       
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez Dz1kyy
      Witam. Mam możliwość zakupu zetora 7011. Ciągnik znam od małego, należy do mojego wujka może mi go sprzedać po BARDZO atrakcyjnej cenie, ale jest on do remontu. chciał bym go kupić do ładowacza czołowego lecz przydał by mi się do niego przedni napęd. i tu pojawia się pytanie - czy da się założyć do niego napęd od ciężkiej seri zetora/ursusa? ostatnio kupowałem część obudowy do napędu w mojej 12, i w opisie było napisane, że pasuje ona do zetorów 6x45 i7x45 z ciężkimi mostami.
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v