Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Nie ma przednigo napedu wałka.-Dzisiaj Po załączeni włka przekażnika sprawdziłem z tyłu w kostce czy daje napiecie to na probniku napięcia żarówka bardzo lekko pólsacyjnie świcila tzn.jakies tam małe napiecie dochodzi gdzieś granicy 2v.Kolega powiedzial że jak przy wskazniku obrotomirza wałka przy kierownicy się rozłączy to tez nie załączy wałka. Mnie się zdaje że to nie ma nic wspolnego. Musze chyba sprawdzić przekażniki ale które to są ile ich jest i jak się za to zabrać.Teraz pytanie-czy napięcie z akumulatora to idzie przez wyłącznik póżniej bezpiecznik i dopiero na przekażnik no i w końcu na odbiornik.Czy ten przekażnik jest uwarunkowany pracą może jakiegoś drugiego.Nie chciałbym znowu przewracać kabiny no chyba ze przyjdzie konieczność. Ten BCU to jest sterownik czy przekaznik i czy byłoby wrazie konicznosci zastosować taki jak jest czy może są jakieś zaminniki. No dzięki może coś zdziałamy.

NO-Doszedłem co było przyczyną .Jak się okazało to są dwa przekażniki odpowidzialne za uruchomienie przekaznika WOM.Nie wiem co i jak ale cvhyba ze sobą współpracują.

Zrobiłem kresówke na obydwóch i po odpaleniu ciagnika wałek odziwo sie kreci Pomyślałem sobie że jest dobrze bo wiem chociaż że między przekażnikiem a nodbiornikiem nie ma przerwy.Wziołem się za przekażniki i ich gniazda.Okazało się że jedeno gniazdo miało bardzo głęboko wysuniętą wsówke od minusa by móc zamknąć obwód sterowaniem przekażnika . A pomyslałem sobie skoro na krótko działa to brak sterowania przekażnikiem.I była to moje trafna diagnoza.W gniżdzie przekażnika szczypcami podciągłem wsówke samiczke włożyłem przekażnik i ku moim oczekiwaniom maszyna gwizda.A piszę dlatego bo jak by się komóś coś podopbnego przytrafiło i to by moglo być pomocą.Dzięki wszystkim za to że mnie na forum naprowadzili na to jak można samemu czasem nie do pomyślenia awrie naprawić.Pozdrowienia.

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów i użytkowników Jelonków.

Zakupiłem JD 6800 z 96 r. I potrzebuje kilka informacji.

1. Wariuje troche wyświetlacz tzn. wyświetla ładnie tylko nie prawdę.

nie pokazuje obrotów rzeczywistych obrotów wałka prędkości godzin tylko takie jakieś dziwne.

2. Nie świecą kontrolki od WOM i prędkości WOM (ale to może być wina żarówek)

3. W wiązce od alternatora jest jeden wolny przewód (dwa kabelki zakończone wtyczką na zatrzask ) długości około 30 cm nie wiem od czego to może być.

4. Nie mam halogenów w dachu ale czy jest wyprowadzona do nich instalacja elektryczna żeby je podłączyć ( włącznik w kabinie jest przy kierownicy).

Jak ktoś posiada jakieś instrukcje do niego lub serwisówkę to bym prosił o jakieś informacje.

Jeszcze go nie przywiozłem ale jak już zwiozę to zrobię fotki w razie potrzeby.

Opublikowano

wymieniłem filtr paliwa w 6210senapełniłem go plawiem, poluzowałem na filtrze plastikowy korek i właczyłem stacyjke aby pracowała pompka paliwowa, gdy leciało juz samo paliwo dokreciłem korek, podgrzałem na swiecach 20 sekund ciagnik zaplaił na 2 sekundy i zgasł nie mogę go uruchomić. W instrukcji jest że odpowietrza sie sam jak pracuje 20 sekund pompka paliwowa. Co mam zrobić, czy może gdzieś jeszcze odpowietrzyć ?

Opublikowano

Hmm, ale temat dotyczy raczej problemów elektrycznych /może to podpiąć pod awarię pompki zasilającej B) /

Poluzuj przewody zasilające na wtryskiwaczach - powinno pomóc...

Opublikowano

Witam. potrzebuje opisu skrzynki bezpieczników do JD 6800.

Konkretnie to mi chodzi o przekaźniki który do czego i te dwa czarne "bezpieczniki" wygląda mi to na jakąś diode sądząc po oznaczeniu lecz mogę się mylić. Jak powinny być włożone o kierunek strzałki mi chodzi bo jest tam taki symbol. i co to jest.

Opublikowano

Witam moje pytanko dotyczy problemu z półbiegami w 6620 mianowicie problem polega na tym iż nie przerzuca z pierwszego na drugi półbieg tzn na wyświetlaczu ukazuje się dwójka ale wogóle jej nie wlącza, jak przełącza sie już na 3 potem 4 wszystko dziala już ok czekam na jakieś uwagi.

Opublikowano

Słuchajcie -kolega kupił Jelonka 6400 i kazał mi sie przejechać.Okropne wycie w kabinie skrzyni.Jak wcisłem sprzęglo podczas jazdy to tak jakby hamulec wcisnął.Okazuje sie że jest cały czs załączony przedni napęd.A na dobro sprawy to chyba wysokosci kół przednich z tylnymi nie są zgrane i z tego powodu wycie skrzyni i samochamowanie.To jest moja opinia ale chyba trafna.Kolega idzie na to ażeby narazie wymontować wał przedniego napedu azeby nie uszkodziło się cos.Jest brak przewodów elektrycznych na pulpicie wyprowadzajacych do załączania przednigo napędu.Teraz pytanie czy istnieje jakas możliwość po stronie elektrycznej by wyeliminowac chwilowo przedni napęd bez odkrecania wału .Co ja jako amator mechanik mógłbym w prosty nie kosztowny sposob sprawdzic.Bardzo proszę o rady. Z góry za podpowiedż dzęki.Jeszcze moje prywatne rozumowanie.Jak coś nawali przy załączeniu przedniego napędu po stronie elektrycznej to czy on zostaje już cały czas załączony.Bo to jest dla mnie ważna informacja

Opublikowano

krzysiek, czytałem jakiś czas temu na tym forum, że przedni napęd jest cały czas załączony, a przyciskiem tylko go odłączamy.... więc jak nawali elektrozawór/czy jakaś cewka to takie są objawy...

Opublikowano

No dzięki lekko mnie pocieszyłeś.Czy mogę sam w prosty sposób zdiagnozować gdzie tkwi przyczna braku możliwości rozłączenia napędu.Gdzie zajżeć,gdzie i co sprawdzić ?.Proszę o podpowiedż.

Opublikowano

Mam prośbę do użytkowników JD serii XX10 SE - czy mógłby ktoś sprawdzić czy do elektrozaworu oznaczonego strzałką dochodzi napięcie na zimnym silniku . Posiadam JD 6210 SEpost-21926-0-27252900-1298543899_thumb.jpg

Opublikowano

Ten zawór steruje dawkę paliwa albo kąt wtrysku na zimnym silniku . Mi chyba padł czujnik , który nim steruje - ten w obudowie termostatu (z dwoma kabelkami) obok czujnika temperatury silnika .

Opublikowano

Panowie, powracając do klimatyzacji, dzisiaj próbowałem ją uruchomić bo po zimie kaput!

Sprężarka odpalona na krótką działa, zdjąłem pokrywę dachu, w tylnej części kabiny (mowa o dachu) był chyba czujnik ciśnienia (wtyczka 2pinowa) po wypięciu wtyczki i połączeniu dwóch kabli klima się uruchomiła i teraz pytanie, czy to walnięty czujnik ciśnienia, jak to było opisane wyżej, czy z kolei brak czynnika chłodzącego w układzie klimatyzacji? jak sprawdzić czy czynnik jest w układzie ?

Opublikowano

A czy po zmostkowaniu czujnika działała prawidłowo? Coraz więcej jest mobilnych stacji do obsługi klimy. Warto się rozejrzeć. Tak czy inaczej trzeba opróżnić układ. Moja rada nie wal od razu odczynnika tylko najpierw każ sprawdzić szczelność układu azotem. Dobrze jest też profilaktycznie pozmieniać przy okazji wszystkie o-ringi jeżeli klima ma już swoje lata.

Opublikowano

Mam ten sam problem co kolega wyżej.Zmostkowałem kostke do której przychodzi czujnik i klima zadziałała i pytanie czy to na 100% czujnik bo koszt pewnie z 300 stówki jak nie lepiej

Opublikowano

Pomóżcie panowie!! Przy zmianie kierunku jazdy zaczęła migać kontrolka na desce N i ciągnik nie jedzie telefonicznie serwisanci mi powiedzieli że to czujnik od biegu postojowego to ja zdjołem kostkę i zmostkowałem kable ale to też nic nie dało. Po trzech godzinach kombinacji poddałem się jest to model 5070M.

Opublikowano

w moim przypadku problemy z klimą zostały rozwiązane :)

Główny Problem - zabita nagrzewnica w kabinie! dosłownie lepianka!!! przez co zawór bezpieczeństwa wywalał czynnik i klima przestawała działać :)

Opublikowano

wkońcu ktos moze mi pomóc zprowadziłem JD 6630 juz tutaj pisałem o tym problemie mnianowici mam rozlany ekran tego wyswietlacza jest taka rozlana plama kolorowa co mam z tym zrobic wszystko funkcjonuje ale go przecierz tak niesprzedam dostane drugi wyswietlacz i ile to bedzie kosztowało

Opublikowano

Witam, mam taki problem,po włączeniu kluczyka miga kontrolka przedniego napędu,i wykrzyknik oczywiście,dzieje się tak przy wyłączonym napędzie.Po załączeniu przodu świeci,wykrzyknik nadal miga.

Może mnie ktoś naprowadzi gdzie mam szukać elektrozaworu aby sprawdzić połączenie ewn,gdzie szukać usterki?

Opublikowano

Ja moge podpowiedzieć krzysiek24m proponuje najpierw sprawdzić bezpiecznik od tego napędu bo ja mam tak że jak sie spali to napęd załączony a kontrolka sie nie pali po załączeniu . Tylko dodam że tak mam w Case ale to raczej na tej samej zasadzie działa i w JD

Opublikowano (edytowane)

Problem kontrolki rozwiązany!Zaśniedział kabel przy kostce,ale niestety przodu mi nadal nie rozłącza.Wyjmowałem ten trzpień na którym jest zamocowana cewka,przeczyściłem-wyłączałem napęd przy wyjętym zaworze i wszystko działa,to zn.cewka wciąga ten trzpień,ale niestety przodu nie chce mi rozłączać.Ma ktoś jakieś pomysły co dalej?

 

 

Duużo wody upłynęło od mojego pytania,a odpowiedzi dalej nie ma,a pojawiły się nowe problemy.

Więc teraz jest tak że przód dalej się nie rozłącza,palą się światła stopu i nie działa blokada. Wiem że te objawy mają powiązanie ze sobą ale nie wiem już gdzie szukać przyczyny!Przy wyłączaniu przodu lampka gaśnie,ale nie rozłącza napędu,bezpieczniki sprawdzone!

 

Ma ktoś jakieś pomysły?

Edytowane przez kristoferson
Opublikowano

Problem kontrolki rozwiązany!Zaśniedział kabel przy kostce,ale niestety przodu mi nadal nie rozłącza.Wyjmowałem ten trzpień na którym jest zamocowana cewka,przeczyściłem-wyłączałem napęd przy wyjętym zaworze i wszystko działa,to zn.cewka wciąga ten trzpień,ale niestety przodu nie chce mi rozłączać.Ma ktoś jakieś pomysły co dalej?

 

 

Duużo wody upłynęło od mojego pytania,a odpowiedzi dalej nie ma,a pojawiły się nowe problemy.

Więc teraz jest tak że przód dalej się nie rozłącza,palą się światła stopu i nie działa blokada. Wiem że te objawy mają powiązanie ze sobą ale nie wiem już gdzie szukać przyczyny!Przy wyłączaniu przodu lampka gaśnie,ale nie rozłącza napędu,bezpieczniki sprawdzone!

 

Ma ktoś jakieś pomysły?

 

Problem rozwiązany!,Uszkodzony był czujnik stopu pod pedałem,a dodatkowo zacinał się rozdzielacz pod elektrozaworem-miał delikatne zatarcia i cewka nie mogła go wciągnąć.Teraz już wiem że musi sam wypadać jak się odwróci zawór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v